Metsä Board på Luxe Pack

PUBLISERT: 22 september 2016
OPPDATERT: 22 september

flormar-all-eyes-on-me-collection__webI går åpnet messen Luxe Pack i Monaco, og til stede er Metsä Board, som inngår i Metsä Group. På sin stand viser de et utvalg av sine kartong og linerprodukter, som alle møter kravene til de mest krevende emballasjedesigns.

Metsä Board fokuserer i stadig større grad på å hjelpe kundene med å profilere sine varemerker gjennom et høykvalitativt inntrykk og gode miljøegenskaper. Alla Metsä Boards kartongkvaliteter er produsert av fornybar og gjenvinningsbar ferskfiber som er av kjent opprinnelse og bidrar til et rent og lyst intryck.

– Vi kjenner emballasjematerialets viktige rolle når det gjelder å posisjonere luksusprodukters varemerker, sier Christophe Baudry, salgsdirektør for Beautycare, Metsä Board. – Det visuelle inntrykket er nøkkelen ettersom lys samvirker med materiale og finishen til et lokkende helhetsinntrykk. Også en emballasjes skarpe hjørner kommuniserer kvalitet.

Metsä Boards kartongprodukter har jevn kvalitet og jevn lysspredning. Produktene er utviklede for å formidle kvalitet og fungere godt i et bredt spektrum av trykkteknikker og finishing så som UV glans, preging og foliering. Christophe Baudry fortsetter: – De vinnende embalasjebidragene ved årets Pro Carton ECMA Awards i kategorien Beauty & Cosmetics er perfekte eksempler på iøynefallende elementer som kom frem på våre kartongmaterialer. Kolleksjonen “Flormar All Eyes on Me” omfattet ulike emballasjer produsert på vår kartong Carta Solida.

Metsä Boards kartong er lagd av ferskfiber fra skoger i nord-Europa. Alle Metsä Boards bruk har sertifiserte sporbarhetssystemer i henhold til PEFC™ og FSC®, samt standard på miljø og kvalitet.

Metsä Board treffes på Luxe Pack den 21-23 september på stand RC03

Les videre

Brectus – hvor femårsplaner virker

Brectus i Moss har de siste par årene blitt mer produksjonsbedrift. Det betyr kortere leveringstid og større pågang fra forhandlerkunder innen media og reklame. Bedriften har også en god posisjon som leverandør til grafiske virksomheter.
Heidi-Hoen-Brectus

Nytt fra Lotus og Epilog hos Alvøen

Alvøen er en leverandør av merkesystemer for permanent merking og kutting av ulike materialer. På Sign, Print & Promotion presenterer de flere laserkutte- og merkesystemer.
GeirMyhrvold

Alt for messen på en stand

Messeprodukter het tidligere Smarttelt og skiftet navn etter å ha utvidet sortimentet med produkter for messestand. På Sign, Print & Promotion viser de litt av hva de kan tilby.
Messeprod 3

Spekket med nyheter hos Luth Gruppen

Luth Gruppen er veteraner på Sign, Print & Promotion og har i år en av de største standene. Der byr man på nyheter innen alt fra DTF til eco-solvent og etikettprintere.
Gunnar Müller w

Siste nytt

Danish Connection presenterer banebrytende trykksaker

Et fast og forfriskende innslag på våre Sign, Print & Promotion-messer er fargerike Janne Høgshøj fra Danish Connection, som kommer med en utstilling med trykksaker som skal inspirere både trykkerier og kreative sjeler til det som er mulig. Men noen besøkende vet kanskje ikke hvem Janne Høgshøj er og hva Danish Connection står for, så vi snakket med Janne for å finne ut mer. 
Janne-DC

Printere og varmepresser i aksjon på messen

Kreatek tilbyr DTF-printere, UV-printere, broderimaskiner, varmepresser og tekstiltrykk-løsninger for både små og store produksjoner. Litt av dette viser de på Sign, Print & Promotion.
Kreatek

Brectus – hvor femårsplaner virker

Brectus i Moss har de siste par årene blitt mer produksjonsbedrift. Det betyr kortere leveringstid og større pågang fra forhandlerkunder innen media og reklame. Bedriften har også en god posisjon som leverandør til grafiske virksomheter.
Heidi-Hoen-Brectus

Norgespremiere for Plockmatics nye DigiFold Ultra

På Drupa i fjor drysset Plockmatic ut nyheter, ikke minst en oppgradert versjon av Morgana DigiFold Ultra. Den vises nå i Norge for første gang.
Plockmatic-1-1024x683