Impleo vokser og utvider

PUBLISERT: 3 januar 2017
OPPDATERT: 3 januar
Impleo er i stadig vekst, og teamet gleder seg til å vise Nordens mest solgte web2print-løsning på Sign&Print i februar. Her Mats Frøiland, Ane Jensen og Stein Høiem.
Impleo er i stadig vekst, og teamet gleder seg til å vise Nordens mest solgte web2print-løsning på Sign&Print i februar. Her Mats Frøiland, Ane Jensen og Stein Høiem.

Det norske programvareselskapet Impleo har opplevd vekst gjennom flere år, og deres web2print-løsning regnes som Nordens ledende på sitt område. Ane Jensen er siste tilvekst til selskapet, og hun vil arbeide med optimalisering og tilpasning av Impleo Web2print for nordiske kunder, både produksjonsbedrifter og generelt næringsliv. Ane har en bachelor-grad i visuell kommunikasjon fra Høgskolen i Sørøst-Norge, og også bransjeerfaring fra grafiske produksjonsmiljøer.

I tillegg til løsninger for web2print, utvikler Impleo også produksjonsløsninger for kampanjegjennomføring, digitalt mediearkiv med mer, løsninger som hele veien er utviklet i nær dialog med kundene. Løsningene kjennetegnes av brukervennlighet og fleksibilitet, og beskrives like gjerne som ”web2anything” som ”web2print”. Under Sign&Print Scandinavia i Stockholm i februar vil Impleo vise sine løsninger i kombinasjon med ulike produksjonsmiljøer hos samarbeidspartnere, og her treffes både Ane Jensen og selskapets øvrige løsningskonsulenter og utviklere.

Mer informasjon på www.impleo.no

Les videre

HID 2025: Digitaltrykket vil ta mer av offset-kaka

Annethvert år inviterer Hunkeler til en firedagers messe i Sveits for å vise frem innovative løsninger på trykk langs hele kjeden, fra prepress til trykking og etterbehandling. Årets messe viste frem flere teknologiske fremskritt innen digitaltrykk som kan fremskynde overgangen fra offset.
Fujifilm-3-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
Addbrand kollage

Merking med laserpresisjon

Svenske Logimark selger merking- og etikettløsninger og stiller ut på Sign, Print & Promotion for første gang. De tar med lasermaskiner og lasermaterialer for å vise hvordan man kan kombinere teknisk innovasjon med en personlig touch.
Pontus

Siste nytt

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2

Print.com investerer for sterk internasjonal posisjon

Print.Group, holdingselskapet bak den europeiske printplattformen Print.com, har kjøpt opp trykkeriet Simian. Oppkjøpet inkluderer salgsplattformene Reclameland, Flyerzone og Drukland samt Simians 23.000 kvadratmeter store produksjonsanlegg nær Groningen i Nederland.
MarcoAarnink-WouterHaan-2

Danish Connection presenterer banebrytende trykksaker

Et fast og forfriskende innslag på våre Sign, Print & Promotion-messer er fargerike Janne Høgshøj fra Danish Connection, som kommer med en utstilling med trykksaker som skal inspirere både trykkerier og kreative sjeler til det som er mulig. Men noen besøkende vet kanskje ikke hvem Janne Høgshøj er og hva Danish Connection står for, så vi snakket med Janne for å finne ut mer. 
Janne-DC

Printere og varmepresser i aksjon på messen

Kreatek tilbyr DTF-printere, UV-printere, broderimaskiner, varmepresser og tekstiltrykk-løsninger for både små og store produksjoner. Litt av dette viser de på Sign, Print & Promotion.
Kreatek