søndag 11. april – uke 14
Siden 1. januar 2017 er Antalis den offisielle distributøren av Arjowiggins Creative Papers i de nordiske landene.
Arjowiggins Creative Papers inkluderer varemerkene Conqueror, Curious Collection, Keaykolour, Rives samt Pop’Set, som Antalis nå lanserer på markedet. Pop’Set har ifølge Antalis et omfattende utvalg av innfargede, tonede designpapir i intensive, levende nyanser som kompletteres av en serie med matchende konvolutter.
– For oss er trykksaken mer levende nå enn noensinne. Veksten innenfor digital kommunikasjon har økt effekten av hva det trykte medium kan formidle, å forsterke et budskap gjennom nøye valg av papir og trykkteknikker. Det trykkes kanskje i mindre omfang i vårt digitale samfunn, men få kanaler kan gi samme opplevelse som en gjennomarbeidet trykksak, sier Madeleine Eklund, product manager Creative Papers Scandinavia, og fortsetter:
– Vår misjon er å gi formgivere, varemerkeeiere og trykkerier profesjonell rådgivning og inspirasjon når det gjelder papir som gir trykksaken det lille ekstra. Til vår hjelp har vi markedets sterkeste varemerker i vår produktportefølje, som er tilgjengelig over hele verden, avslutter Madeleine Eklund.
Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av:Det har foregått en handelslekkasje fra norske bedrifter til land med lave lønninger. Etter hvert som automatisering og robotisering fortrenger arbeidsplassene kan oppdragene finne veien hjem igjen. Dette gir ringvirkninger både i lavtlønns- og høytlønns-landene.
Publisert av:Keypoint Intelligence har publisert testrapporten for Canons 64 tommers rull-til-rull-skriver, Colorado 1650. Skriveren ble testet i kategoriene bildekvalitet, brukervennlighet og hastighet, og oppnådde svært gode resultater i samtlige kategorier.
Publisert av: