Antalis offisiell distributør av Arjowiggins

PUBLISERT: 23 mars 2017
OPPDATERT: 23 mars

Siden 1. januar 2017 er Antalis den offisielle distributøren av Arjowiggins Creative Papers i de nordiske landene.

Arjowiggins Creative Papers inkluderer varemerkene Conqueror, Curious Collection, Keaykolour, Rives samt Pop’Set, som Antalis nå lanserer på markedet. Pop’Set har ifølge Antalis et omfattende utvalg av innfargede, tonede designpapir i intensive, levende nyanser som kompletteres av en serie med matchende konvolutter.

– For oss er trykksaken mer levende nå enn noensinne. Veksten innenfor digital kommunikasjon har økt effekten av hva det trykte medium kan formidle, å forsterke et budskap gjennom nøye valg av papir og trykkteknikker. Det trykkes kanskje i mindre omfang i vårt digitale samfunn, men få kanaler kan gi samme opplevelse som en gjennomarbeidet trykksak, sier Madeleine Eklund, product manager Creative Papers Scandinavia, og fortsetter:

– Vår misjon er å gi formgivere, varemerkeeiere og trykkerier profesjonell rådgivning og inspirasjon når det gjelder papir som gir trykksaken det lille ekstra. Til vår hjelp har vi markedets sterkeste varemerker i vår produktportefølje, som er tilgjengelig over hele verden, avslutter Madeleine Eklund.

Les videre

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Her er årets Pantonefarge!

Pantone Color Institute har valgt Mocha Mousse som årets Pantone-farge i 2025.
PTN_COY_Hero_Primary_Cropping_1920x1080_2024-0911

Glade vinnere av Packnorth Award

Den 23 oktober var det dags for prisutdeling i Packnorth Award 2024. Det skjedde på Packaging Plaza på Scanpack. 11 glade pristakere kunne høste ære, diplom, sjampanje og blomster.
IMGL5166

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2