
Lexmark kunngjorde 22.mars introduksjonen av en ny 4-års garanti for sine skrivere i Norge. Den nye ordningen er rettet mot små og mellomstore bedrifter og er tilgjengelig ved nytt kjøp av utvalgte farge og sort-hvitt skrivere og multifunksjonsmaskiner fra Lexmark.
24 timers online support
Den nye fire-års garantien inkluderer 24-timers online support og tilgang til teknisk support per telefon i arbeidstiden. Ordningen dekker også reparasjon, inkludert kostnaden av reservedeler for hele perioden.
– Som en global leder innen produksjonsløsninger, er Lexmark opptatt av verdier i form av kvalitet og pålitelighet, samt til å gi våre kunder problemfri utskrift og maksimal oppetid. Vi har full tillit til skriverne som vi bringer til markedet, og vi står ved disse gjennom å garantere våre produkter med en 4 år med garantiservice. Business-brukere kan være trygg på at ved å kjøpe Lexmark-produkter, investerer de i en løsning som gir langvarig ytelse driftssikkerhet med innebygd beskyttelse mot reparasjonskostnader, sier markedsansvarlig Susanne Karlsson i Lexmark.
Reduserer skriverstans
Lexmarks kundeservice sier at de jobber effektivt med problemløsning og reduksjon av de kostbare skriverdriftstansene. Ved å tilby kunder 4 års supportdekning fra første kjøp på utvalgte enheter, mener Lexmark at de gir sine brukere utskriftsløsninger med komplett og langsiktig trygghet.
NB! Lexmarks kunder må registrere sin nye skriverenhet på nettet innen 90 dager etter kjøpsdato for å aktivere den 4 års garantien som følger med deres nye skriver.
– Vi er stadig på utkikk etter nye måter å innovere våre produkter for å gjøre det enklere for våre verdsatte partnere å tilby løsninger som gir langvarig og pålitelig ytelse. Vår 4 års garanti gir en beskyttelse mot reparasjonskostnader som vi tror vil være av stor verdi for våre kunder, avslutter Karlsson.