Roland DG viser bredde på FESPA

PUBLISERT: 20 april 2017
OPPDATERT: 20 april

Roland DG bretter ut det meste i sin portefølje under FESPA-messen i Hamburg. De tar til og med fatt på oppgaven med å vise hvordan deres teknologi best kan forvaltes i kundenes virksomheter.

Gillian Montanaro, sjef for Roland DGs markedsføring i Europa, Midt-Østen og Afrika.

Digitale storformatprintere, skjærere, integrerte utskriftsenheter, sublimeringsløsninger og UV-flatbedprintere med Roland DGs UV- og LED-teknikker. Roland DG satser på bredden på sin stand på årets Fespa-messe i Hamburg. Gillian Montanaro, sjef for Roland DGs markedsføring i Europa, Midt-Østen og Afrika sier at fokuset ligger på å kunne tilby komplette løsninger gjennom hele kjeden. Foruten at kjøpere får tilgang til Roland DGs teknologi, så får man tilgang til integrert kvalitet så som hardware, programvare, blekk, utdanning, service og support.
– På FESPA kommer vi til å vise hvordan brukerne best kan integrere vår teknologi i sin virksomhet og dra full nytte av den omfattende pakken vi tilbyr, sier Gillian Montanaro.
For å lokke besøkere til standen utlyser de også en konkurranse der vinneren kan ta med seg hjem folieskjæreren CAMM-1 GR-640 som ble lansert i mars. Den har hastigheten 1,485 millimeter per sekund med et skjæretrykk på 600 gram.

Les videre

«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
Addbrand kollage

Merking med laserpresisjon

Svenske Logimark selger merking- og etikettløsninger og stiller ut på Sign, Print & Promotion for første gang. De tar med lasermaskiner og lasermaterialer for å vise hvordan man kan kombinere teknisk innovasjon med en personlig touch.
Pontus

Alt i en messehall under Sign, Print & Promotion

Sett av den 19.– 20. mars 2025 i kalenderen. Da er det nok en gang duket for den største messen og møteplassen i Norges grafiske bransje: Sign, Print & Promotion.
SIPP kollage

Konstant produktflyt hos Glomma Papp

Glomma Papp er en produsent av bølgepapp, solid board og utstillingsmateriale med to fabrikker i Sarpsborg. På Scanpack viste selskapet litt av hva de har å tilby.
Glomma-1-1024x683

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01