Reklame-huset.no bruker ikke penger på markedsføring

PUBLISERT: 4 januar 2018
OPPDATERT: 4 januar
Vi har aldri brukt ei krone på markedsføring, sier Åge Bakken og Olav Granly fra Reklame-huset.no

Ikke legg penger i dyr markedsføring! Invester heller i kvalitetsprodukter. Da vil kundene gjøre markedsføringen for deg. Åge Bakken og Olav Granly fra Reklame-huset.no er enige.

Markedet har forandret seg mye siden vi startet i 1994, forteller Åge Bakken, grafisk designer hos Reklame-huset.no. Han har sin bakgrunn i tegning og har fått godt bruk for kreativiteten i løpet av karrieren. – Vi har vært avhengige av å fornye oss for å forbli aktuelle. Da er det viktig å ha maskiner med mange funksjoner. Med maskinen fra Canon er det bare kreativiteten som setter grenser! Vi liker å demonstrere bredden av det vi kan tilby til kunden, forteller Åge. Han hadde stor suksess med en julekalender som han hadde ideen til selv. En ny øl hver dag i 24 dager pakket i individuelle esker. – Vi solgte mange tusen eksemplarer av øl-kalenderen, smiler Åge, det gir meg motivasjon til å teste grensene for hva vi kan gjøre med produktene våre. Canon og Reklame-huset har hatt et langt samarbeidsforhold. Den siste investeringen til Åge og Olav var i en ny imagePRESS C800. Denne er de svært fornøyde med.

Vi har aldri brukt ei krone på markedsføring, og har likevel distribusjon over hele landet, forklarer Olav Granly. Jungeltromma er et viktig verktøy i formidlingsprosessen, vi lar rett og slett kundene fortelle hva de mener om oss. Så lenge vi har fornøyde kunder holder vi posisjonen som en sterk aktør på markedet. Da er det er god forretning i å fokusere på høy kvalitet til rett pris. Det kan vi garantere med maskin fra Canon.

På jobb er ingen dag lik, det er mye som skjer og det er sånn vi liker det. Noen ganger kan det gå ei kule varmt og vi må få noe ut i stor fart. Vi vinner mye på å ha maskiner som er stabile, ettersom en del kunder etterspør rask levering. Driftskostnadene er veldig lave og dersom det trengs service er Canon der på dagen. Samarbeidet med Canon er rett og slett en vinn-vinn situasjon, avslutter Olav.

Les videre

Unge voksne mest interessert i bærekraftig emballasje

I følge plastemballasjegiganten ALPLAs "2024 Sustainability and Convenience in Packaging Survey", prioriterer yngre kjøpere (18-34 år) bærekraftig emballasje til det punktet at de er villige til å bruke mer, reise videre og gjøre andre ekstra anstrengelser for å sikre at kjøpene deres inkluderer miljøvennlig emballasje.
alplax

Fem måter KI transformerer trykkproduksjon på

KI vil endre grafisk trykkproduksjon. Sander Sondaal, Director of Commercial Print Sales hos Ricoh Graphic Communications, lister opp fem måter det vil skje på.
FotoJet-52

Kreativiteten flyter i Lommedalen

Med helt unike løsninger som blander trykte produkter med digital signage, har Adpoint blitt et selskap hvor tallene stadig peker oppover. Og den reisen har bare så vidt begynt spør du grunnleggeren Pawel Karalus.
Adpoint lucka

LOS Digital satser videre på bokproduksjon

LOS Digital i Larvik har de siste årene satset mye på bokproduksjon i mindre serier og å kunne tilby hele kjeden fra trykt til ferdig innbundet bok. En ny stiftlinje fra Horizon er det siste tilskuddet.
LOS Eirik

Siste nytt

Smarte fabrikker trenger smart service

Müller Martini innså tidlig at en smart fabrikk, utformet for produktivitet også trenger en innovativ servicetilnærming. Tiden er ute for den gamle filosofien med at ting går i stykker og så skal de repareres. På Drupa demonstrerer de den modulære programvaren MMServices.
PI-2402-drupa_MMServices_1

Epson vil endre spillereglene for de små produsenter

Under temaet "Presis, kompakt og energisparende" lanserer Epson sine Drupa-planer.
Det er flere spennende nyheter å se frem til.
Epson_Drupa

Unge voksne mest interessert i bærekraftig emballasje

I følge plastemballasjegiganten ALPLAs "2024 Sustainability and Convenience in Packaging Survey", prioriterer yngre kjøpere (18-34 år) bærekraftig emballasje til det punktet at de er villige til å bruke mer, reise videre og gjøre andre ekstra anstrengelser for å sikre at kjøpene deres inkluderer miljøvennlig emballasje.
alplax

Gelato lanserer arbeidsflyt-programvare

I forbindelse med Drupa benytter den norske trykkeri- og logistikkgiganten Gelato anledningen til å lansere Gelato Connect, en intuitiv programvare for trykkproduksjon der hele arbeidsflyten kan styres fra én enkelt plattform.
Gelato Henrik