Ikke legg penger i dyr markedsføring! Invester heller i kvalitetsprodukter. Da vil kundene gjøre markedsføringen for deg. Åge Bakken og Olav Granly fra Reklame-huset.no er enige.
Markedet har forandret seg mye siden vi startet i 1994, forteller Åge Bakken, grafisk designer hos Reklame-huset.no. Han har sin bakgrunn i tegning og har fått godt bruk for kreativiteten i løpet av karrieren. – Vi har vært avhengige av å fornye oss for å forbli aktuelle. Da er det viktig å ha maskiner med mange funksjoner. Med maskinen fra Canon er det bare kreativiteten som setter grenser! Vi liker å demonstrere bredden av det vi kan tilby til kunden, forteller Åge. Han hadde stor suksess med en julekalender som han hadde ideen til selv. En ny øl hver dag i 24 dager pakket i individuelle esker. – Vi solgte mange tusen eksemplarer av øl-kalenderen, smiler Åge, det gir meg motivasjon til å teste grensene for hva vi kan gjøre med produktene våre. Canon og Reklame-huset har hatt et langt samarbeidsforhold. Den siste investeringen til Åge og Olav var i en ny imagePRESS C800. Denne er de svært fornøyde med.
Vi har aldri brukt ei krone på markedsføring, og har likevel distribusjon over hele landet, forklarer Olav Granly. Jungeltromma er et viktig verktøy i formidlingsprosessen, vi lar rett og slett kundene fortelle hva de mener om oss. Så lenge vi har fornøyde kunder holder vi posisjonen som en sterk aktør på markedet. Da er det er god forretning i å fokusere på høy kvalitet til rett pris. Det kan vi garantere med maskin fra Canon.
På jobb er ingen dag lik, det er mye som skjer og det er sånn vi liker det. Noen ganger kan det gå ei kule varmt og vi må få noe ut i stor fart. Vi vinner mye på å ha maskiner som er stabile, ettersom en del kunder etterspør rask levering. Driftskostnadene er veldig lave og dersom det trengs service er Canon der på dagen. Samarbeidet med Canon er rett og slett en vinn-vinn situasjon, avslutter Olav.