Svenskene printer tweets på ølskummet

Følg twitterflyten i halvliteren. Svenske Norrlands Guld vil med sin kampanje at fotballfansen skal legge vekk mobilen og sosialisere på puben under VM-festen. Istedet skrives twittermeldinger om den pågående kampen ut på ølets skum.

Twittermeldingene åpenbares i skummet ved at Norrlands Guld har utviklet en teknikk som skriver dem ut. Teknikken kombineres med en algoritme som plukker opp de nyeste VM-relaterte twitterinnleggene og skriver disse ut med et maltbasert blekk på ølets skum – i realtid. Reklamebyrået Åkestam Holst står bak kampanjen med twitterølet.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Tre dager hos Horizon

Automatisering og lenkede systemer var den røde tråden under Horizons arrangement Finishing…

Pangstart på messen

Messen er i gang. Det dreier seg om Sign, Print & Pack-messen – bransjens største møteplass som pågår 19.-20. september. Messen avholdes på X Meeting Point like utenfor Oslo og er denne gangen dobbelt så stor som forrige messe. Bransjemessen samler kollegaer, konkurrenter, leverandører og kunder. Se bilder vi tok i går!

Publisert av: 

Enda en storformatserie fra Canon til kontorbruk

I forrige uke fortalte vi om den nye Océ ColorWave 3000-serien, som var myntet på arkitektsektoren, ingeniørsektoren og industrisektoren, i tillegg til bygg- og anleggsvirksomhet. Denne uken er det en ny ImagePROGRAF TM serie for storformatutskrift i høy kvalitet beregnet på blant annet bedrifter, butikker og utdanningsinstitusjoner som lanseres.

Publisert av: