Enorm interesse for nye forretningsområder

PUBLISERT: 27 september 2018
OPPDATERT: 27 september
Stemningen i Canon-teamet var på topp under hele Sign, Print & Pack.

Canon melder om stor suksess med å vise nye forretningsområder under Sign, Print & Pack. – Mange i bransjen ser etter nye områder som kan skape vekst i volumer og lønnsomhet. Her på messen fikk vi vist både de tekniske løsningene og hvilke muligheter de gir. Det falt i smak hos alle deler av bransjen, bekrefter en fornøyd salgssjef Erik Soelberg hos Canon.

Unike storformatløsninger
Canon viste storformatløsninger som Océ Arizona og Canon Colorado, med skjærebord og annet aktuelt utstyr, i tillegg til imagePRESS og andre produksjonsløsninger. Med messens desidert største standområde tilgjengelig, hadde Canon innredet et stort område med trykte tapeter og andre dekorprodukter, i tillegg til at de viste trykkprøver fra ulike maskiner på et stort utvalg av materialer.

Canon hadde stor suksess med å vise frem nye forretningsmuligheter som kan oppnås med ny teknologi.

– Det er jo nesten ingen grenser for hva man kan trykke på. Med unike produksjonsløsninger kan våre kunder trykke på de fleste materialer og dermed få innpass i nye forretningsområder med høyere lønnsomhet enn de mer tradisjonelle områdene. Det er mye av årsaken til at Canon har hatt et svært godt salgsår allerede. Etter en store interessen på messen er vi forberedt på at det blir en travel høst og vinter med mange installasjoner, sier Erik Soelberg.

Mange ser etter nye vekstmuligheter. Her er det Canons Lars Andresen som viser frem nye muligheter.

Les videre

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Siste nytt

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_