
Vi har fått tilsendt en pressemeddelelse fra Signcom med en oppsummering av deres opplevelser på Sign, Print & Pack-messen.
Stor interesse for både nye materialer og Mimakis UV-printere. Flere nye avtaler ble inngått allerede første dagen.
19. – 20. september var det igjen klart for Sign, Print & Pack, messen som arrangeres i Oslo annet hvert år. Som tidligere år var Signcom en av de største utstillerne og hadde i år både økt og utviklet sortimentet.
Stort vareutvalg
Via veggdekor, roll ups og prøver viste vi ulike typer av media for ulike gjøremål. Blant favorittene var Bolero, et høykvalitativt medie med blackback og utrolig fine egenskaper. På maskinsiden var det UV-printerne som dominerte. Spesielt Mimaki UCJV300, rull-til-rull print & cut med UV LED-teknikk, fikk de besøkende til å stoppe opp.
Flere nye avtaler klare allerede første dagen
«Med hovedvekt på dag en har vi hatt et riktig bra trykk på standen begge dagene” sier Anders Magnusson, Signcom Norge. ”Vi har så utrolig mange trivelige kunder som gjør denne messen til et sant høydepunkt. For at det ikke skal bli for lenge til neste gang, passer vi gjerne på å invitere med våre norske venner også til Sign & Print i Stockholm i februar.”