Full fart på Signcoms stand på Sign, Print & Pack i Oslo!

Signcom var meget godt fornøyd med Sign, Print & Pack-messen 2018. Det samme var de besøkende samt de andre utstillerne, ifølge våre evalueringsskjemaer.

Vi har fått tilsendt en pressemeddelelse fra Signcom med en oppsummering av deres opplevelser på Sign, Print & Pack-messen.

Stor interesse for både nye materialer og Mimakis UV-printere. Flere nye avtaler ble inngått allerede første dagen.

19. – 20. september var det igjen klart for Sign, Print & Pack, messen som arrangeres i Oslo annet hvert år. Som tidligere år var Signcom en av de største utstillerne og hadde i år både økt og utviklet sortimentet.

Stort vareutvalg
Via veggdekor, roll ups og prøver viste vi ulike typer av media for ulike gjøremål. Blant favorittene var Bolero, et høykvalitativt medie med blackback og utrolig fine egenskaper. På maskinsiden var det UV-printerne som dominerte. Spesielt Mimaki UCJV300, rull-til-rull print & cut med UV LED-teknikk, fikk de besøkende til å stoppe opp.

Flere nye avtaler klare allerede første dagen
«Med hovedvekt på dag en har vi hatt et riktig bra trykk på standen begge dagene” sier Anders Magnusson, Signcom Norge. ”Vi har så utrolig mange trivelige kunder som gjør denne messen til et sant høydepunkt. For at det ikke skal bli for lenge til neste gang, passer vi gjerne på å invitere med våre norske venner også til Sign & Print i Stockholm i februar.”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: