Mimaki gjør det lettere å være kreativ

PUBLISERT: 14 mars 2019
OPPDATERT: 14 mars

Mimaki Europe, som produserer inkjetprintere og skjæreløsninger, har annonsert at de er klar med en helt ny designsoftware, Simple POP, som kommer på markedet i april.

Simple POP er utviklet for å øke kreativiteten innenfor butikkinnredning. Så enkelt at detaljhandelsbutikkene selv kan produsere, hvis de har en printer stående, kun ved å benytte ferdige maler.

Der er et bredt spekter reklamematerialer, som detaljbransjen ofte bruker, som f.eks. vindusskilt, plakater, POP-annonser og klistremerker.

Simple POP-programmet gjør det mulig å meget enkelt selv produsere disse løsningene. Og samtidig er løsningen fleksibel og kvaliteten sikres blant annet gjennom maler med forhåndsinnstilte skjæredata, som gir muligheten til automatisk printing og skjæring ved hjelp av Simple POP kombinert med Mimaki-serien UCJV150 og UCJV300 av UV- inkjetprintere med skjærefunksjoner.

Simpe POP programvaren er kompatibel med Mimakis serier UCJV150 og UCJV300.

– Den helt nye Simple POP gjør det mulig for detaljhandlere å produsere markedsføringsmateriell internt. Det øker fleksibiliteten og gir en rask produksjonstid, sier Senior Marketing Manager for EMEA Danna Drion.

Les videre

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Boxon lanserer KI-roboten Aiden

Boxon lanserer nå Aiden, en KI-bot som hjelper kunder med å finne riktig emballasje basert på deres unike behov. Foreløpig er det på den svenske Boxon nettsiden Aiden forefinnes.
Aiden

HP lanserer skalerbar Latex FS-printerserie

HP kunngjør at HP Latex FS50- og FS60-seriene som ble vist på Drupa nå er tilgjengelige. Superwide-printerne tilbyr henholdsvis 50 og 60-tommer utskriftsbredde.
HP_Latex_FS50_60

Siste nytt

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong