Mimaki gjør det lettere å være kreativ

Mimaki Europe, som produserer inkjetprintere og skjæreløsninger, har annonsert at de er klar med en helt ny designsoftware, Simple POP, som kommer på markedet i april.

Simple POP er utviklet for å øke kreativiteten innenfor butikkinnredning. Så enkelt at detaljhandelsbutikkene selv kan produsere, hvis de har en printer stående, kun ved å benytte ferdige maler.

Der er et bredt spekter reklamematerialer, som detaljbransjen ofte bruker, som f.eks. vindusskilt, plakater, POP-annonser og klistremerker.

Simple POP-programmet gjør det mulig å meget enkelt selv produsere disse løsningene. Og samtidig er løsningen fleksibel og kvaliteten sikres blant annet gjennom maler med forhåndsinnstilte skjæredata, som gir muligheten til automatisk printing og skjæring ved hjelp av Simple POP kombinert med Mimaki-serien UCJV150 og UCJV300 av UV- inkjetprintere med skjærefunksjoner.

Simpe POP programvaren er kompatibel med Mimakis serier UCJV150 og UCJV300.

– Den helt nye Simple POP gjør det mulig for detaljhandlere å produsere markedsføringsmateriell internt. Det øker fleksibiliteten og gir en rask produksjonstid, sier Senior Marketing Manager for EMEA Danna Drion.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Digitalprint i små formater mangler standardisering

I en nylig undersøkelse utført av Ghent Workgroup ble digitalprint identifisert som et nøkkelområde som mangler gode retningslinjer for bruken av PDF. Digitalprint svarer til tradisjonelt kommersielt trykk, men de benytter metoder og utstyr som er forskjellig nok til å kreve deres egne spesifikke retningslinjer.

Publisert av: