Onlineprinters utvider på tekstilsiden

Trykkgiganten kan nå tilby et større utvalg av klær i sitt e-handelssortiment.

Onlineprinters bygger videre på sitt e-handelssortiment med flere screentrykte klær og tekstiler.

Den tyske trykkjempen Onlineprinters ser økt interesse for å trykke budskap og logoer på tekstiler. De henviser til store som små foretak, idrettsklubber og foreninger og restauranter – alle som kan ha behov for å trykke logoer og tekstbudskap på klær. Onlineprinters har derfor nå skaffet seg et større utvalg av klær for menn, kvinner og barn.

– Klær skaper folk og tekstiler med firmamerking kan gjøre medarbeidere til proffer, enkeltpersoner til et lag og individualister til en gruppe, sier Christian Würst, salgssjef hos Onlineprinters i en presseutsendelse.

I sortimentet finnes det nå ikke bare luer og lommetørklær, men alt fra t-shirts og trøyer, pologensere, tank-tops, og hettegensere, vester, skjorter og bluser. Klesplaggene finnes i forskjellige farger, størrelser og stiler, i tillegg til at de kan forsynes med ulike motiver både foran og bak. Teknikken som benyttes er silketrykk, og klærne trykkes med en eller to farger fra Pantones fargeguide FORMULAR GUIDE Solid Coated.

Onlineprinters er et av de største nettrykkeriene i Europa. De tilbyr cirka 1 500 trykkprodukter, blant annet visittkort, flygeblad, kataloger og profil- og storformatprodukter. Markedsføringen skjer via 18 nettbutikker i 30 land. Onlineprinters hovedaktør på det skandinaviske markedet er LaserTryk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Canons nye imagePRESS for mellommarkedet

Nå lanseres Canon imagePRESS C165, en fullblods fargeløsning i det som gjerne kalles Light Production-segmentet – som er mellom kontorbedriftene og de grafiske produksjonsbedriftene. Med 65 sider i minuttet, bannertrykk og fleksible ferdiggjøringsløsninger, er det teknologi som vil treffe både kjente og nye markeder for Canon.

Publisert av: