Onlineprinters utvider på tekstilsiden

Trykkgiganten kan nå tilby et større utvalg av klær i sitt e-handelssortiment.

Onlineprinters bygger videre på sitt e-handelssortiment med flere screentrykte klær og tekstiler.

Den tyske trykkjempen Onlineprinters ser økt interesse for å trykke budskap og logoer på tekstiler. De henviser til store som små foretak, idrettsklubber og foreninger og restauranter – alle som kan ha behov for å trykke logoer og tekstbudskap på klær. Onlineprinters har derfor nå skaffet seg et større utvalg av klær for menn, kvinner og barn.

– Klær skaper folk og tekstiler med firmamerking kan gjøre medarbeidere til proffer, enkeltpersoner til et lag og individualister til en gruppe, sier Christian Würst, salgssjef hos Onlineprinters i en presseutsendelse.

I sortimentet finnes det nå ikke bare luer og lommetørklær, men alt fra t-shirts og trøyer, pologensere, tank-tops, og hettegensere, vester, skjorter og bluser. Klesplaggene finnes i forskjellige farger, størrelser og stiler, i tillegg til at de kan forsynes med ulike motiver både foran og bak. Teknikken som benyttes er silketrykk, og klærne trykkes med en eller to farger fra Pantones fargeguide FORMULAR GUIDE Solid Coated.

Onlineprinters er et av de største nettrykkeriene i Europa. De tilbyr cirka 1 500 trykkprodukter, blant annet visittkort, flygeblad, kataloger og profil- og storformatprodukter. Markedsføringen skjer via 18 nettbutikker i 30 land. Onlineprinters hovedaktør på det skandinaviske markedet er LaserTryk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: