Onlineprinters utvider på tekstilsiden

PUBLISERT: 28 mars 2019
OPPDATERT: 28 mars
Trykkgiganten kan nå tilby et større utvalg av klær i sitt e-handelssortiment.

Onlineprinters bygger videre på sitt e-handelssortiment med flere screentrykte klær og tekstiler.

Den tyske trykkjempen Onlineprinters ser økt interesse for å trykke budskap og logoer på tekstiler. De henviser til store som små foretak, idrettsklubber og foreninger og restauranter – alle som kan ha behov for å trykke logoer og tekstbudskap på klær. Onlineprinters har derfor nå skaffet seg et større utvalg av klær for menn, kvinner og barn.

– Klær skaper folk og tekstiler med firmamerking kan gjøre medarbeidere til proffer, enkeltpersoner til et lag og individualister til en gruppe, sier Christian Würst, salgssjef hos Onlineprinters i en presseutsendelse.

I sortimentet finnes det nå ikke bare luer og lommetørklær, men alt fra t-shirts og trøyer, pologensere, tank-tops, og hettegensere, vester, skjorter og bluser. Klesplaggene finnes i forskjellige farger, størrelser og stiler, i tillegg til at de kan forsynes med ulike motiver både foran og bak. Teknikken som benyttes er silketrykk, og klærne trykkes med en eller to farger fra Pantones fargeguide FORMULAR GUIDE Solid Coated.

Onlineprinters er et av de største nettrykkeriene i Europa. De tilbyr cirka 1 500 trykkprodukter, blant annet visittkort, flygeblad, kataloger og profil- og storformatprodukter. Markedsføringen skjer via 18 nettbutikker i 30 land. Onlineprinters hovedaktør på det skandinaviske markedet er LaserTryk.

Les videre

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Epson lanserer sin første rullmatede DTF

Epson introduserer sin første rullmatede direkte-til-film-printer. SC-G6000 er den første i en ny serie DTG- og DTF-printere fra leverandøren.
epson-surecolor-g6000-1-mid-web

Summa lover økt presisjon i kutting av tekstil

Summa lanserer L1810 Gen 2.6, som er en laserkutter for tekstilapplikasjoner. Den er rettet mot brukere som har høye volum og krever høy presisjon i kutting.
Screenshot

Siste nytt

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_