Epson med veggmaleri på Labelexpo 2019

PUBLISERT: 25 september 2019
OPPDATERT: 25 september
Epson presenterer veggmaleriet «Overgå forventningene» på Labelexpo 2019

Veggmaleriet skal vise fleksibiliteten og kreativiteten til Epsons etiketter

Labelexpo, Brussel, 25. september – Epson presenterer «Overgå forventningene», et veggmaleri laget av etiketter som er skrevet ut med selskapets nye industrielle etikettskrivere og etikettskrivere for utskrift på forespørsel. Veggmaleriet består av hundrevis av etiketter som er skrevet ut med Epsons nye SurePress industrielle etikettskriver og den nyeste serien av ColorWorks blekkskrivere for utskrift på forespørsel.

Installasjonen er utformet for å demonstrere fleksibiliteten i etikettutskrift på forespørsel, der man kan opprette skreddersydde etikettserier umiddelbart for å oppfylle spesifikke krav. Kunstneren bak veggmaleriet, Sarah Hodgkins fra Charlotte’s Designs, kommenterer:

–Dette veggmaleriet er en kombinasjon av kunst og teknologi, noe som gjør den til et attraktivt samlingspunkt for standen. Jeg tenkte at et bilde av et øye var et fint spill på Epsons slagord «Overgå forventningene», som handler om å se bedre resultater enn forventet. Ved å bruke et mosaikkformat kunne jeg vise fram de ulike finishene, fargene og teksturene som Epson-skrivere kan oppnå. Jeg brukte en matt finish for huden rundt øynene og en reflekterende finish for selve øyet. Den andre store fordelen med å bruke Epsons-skrivere var at jeg kunne bruke en subtil fargegradering, slik at det på avstand vil se ut som et maleri.

Jacob Kallergis, produktansvarlig for Epson Europas serie med ColorWorks-skrivere for utskrift på forespørsel: –Vi ønsket å skape noe for Labelexpo som feiret etiketten i alle sine mange former, størrelser, teksturer og farger. Virksomheter som skriver ut tydelige, attraktive og til og med vakre etiketter, vil heve merkevaren over konkurransen. –Etiketter er avgjørende for så mange bransjer, men viktigheten av dem blir ofte undervurdert. For legemidler er etiketter viktige fra en kommersiell, så vel som et helse- og sikkerhetsperspektiv. For mat- og drikkebransjen må etiketter fange fantasien til kundene samt inneholde viktige detaljer om ingrediensene. I logistikken bærer etiketter viktig stedsinformasjon for å sikre enkel identifisering og effektiv levering av produktet.

Labelexpo er i gang i Brüssel, og varer til 27. september. Du kan besøke Epson på Labelexpo (hall 9, stand A50) for å se veggmaleriet, gjette antall etiketter som ble brukt, og motta din egen personlige, merkede sjokoladegave fra Epsons ColorWorks-blekkskriver for utskrift på forespørsel. Hvis du ønsker mer informasjon om Epson på Labelexpo 2019, kan du gå til http://www.epson.eu/labelexpo www.epson.eu/labelexpo

Les videre

«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
Addbrand kollage

Merking med laserpresisjon

Svenske Logimark selger merking- og etikettløsninger og stiller ut på Sign, Print & Promotion for første gang. De tar med lasermaskiner og lasermaterialer for å vise hvordan man kan kombinere teknisk innovasjon med en personlig touch.
Pontus

Alt i en messehall under Sign, Print & Promotion

Sett av den 19.– 20. mars 2025 i kalenderen. Da er det nok en gang duket for den største messen og møteplassen i Norges grafiske bransje: Sign, Print & Promotion.
SIPP kollage

Konstant produktflyt hos Glomma Papp

Glomma Papp er en produsent av bølgepapp, solid board og utstillingsmateriale med to fabrikker i Sarpsborg. På Scanpack viste selskapet litt av hva de har å tilby.
Glomma-1-1024x683

Siste nytt

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_