Nytt produksjonsbyrå i Oslo

PUBLISERT: 11 november 2019
OPPDATERT: 21 mars
Henning Arnesen, Klaus Dalseth og Kenneth Skulstad har stiftet C4 produksjon.

Etter å ha jobbet flere år som frittstående leverandører av ferdiggjøringstjenester for designbyråer og produsenter i Oslo-området har Henning Arnesen og Klaus Dalseth nå fått med seg Kenneth Skulstad og stiftet C4 produksjon. De er et rendyrket byrå for grafisk produksjon og ferdiggjøring og satser på prepress-tjenester spesielt rettet mot emballasje til dagligvare og retail.

Alle tre har lang fartstid i bransjen og har jobbet med grafisk produksjon fra både kunde-, byrå- og produsentsiden.

–Emballasjedesign er et marked som består av svært mange produsenter og ulike standarder. For kunder og byråer kan det være komplisert å ha kontroll på alle faktorer som påvirker kvaliteten på sluttproduktet. –Det er denne problemstillingen vi har spesialisert oss på, heter det i en pressemelding fra det nystartede byrået. –C4 har som mål å omsette kundens kreative idéer til et ferdig produkt med høy kvalitet, forutsigbarhet og høy presisjon i detaljer. Kampen om dagligvarekundene er tøff, og det er avgjørende at prosessene er effektive og at produktet i hylla viser seg fra sin aller beste side. Dette kommer ikke av seg selv, men er et resultat av dyktig håndverk, presisjon i detaljer og høy kompetanse på trykkoptimalisering og bildebehandling.

–Vår erfaring er at spisskompetanse i alle ledd blir viktigere og viktigere. Kundene etterspør både kvalitet og effektivitet, og vi mener at et fullt skalerbart samarbeid med håndplukkede fagmiljøer er den mest effektive løsningen for alle involverte parter.

C4 jobber i dag med kunder som Tine, Kolonihagen, Mesna Senter, Lerum, Brynild Gruppen, First Hotels og Nexans Norway, og er underleverandør for flere store og små designbyråer både i og utenfor Oslo-området.

Les videre

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1

RKGrafisk kjøper seg inn i Hurtig-Trykk

RKGrafisk AS har inngått en avtale om å kjøpe 75% av aksjene i Hurtig-Trykk AS. "Denne strategiske investeringen vil styrke RKGrafisk sin posisjon i det norske trykkerimarkedet og utvide selskapets tjenesteportefølje," heter det i en pressemelding fra selskapet.
rkgrafisk_ht

Scandinavian Print Group kjøper opp digitaltrykkeri

Direktøren i Scandinavian Print Group (SGP), Esben Mols Kabell, bekrefter at de har kjøpt det danske digitaltrykkeriet PrinfoParitas.
esben_SGP-1

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1