Vinnere av swissQprints kreative utfordring

PUBLISERT: 31 januar 2020
OPPDATERT: 31 januar
«3D-Kopf» av Haas Werbetechnik, AT

swissQprint utfordret kunder over hele verden i slutten av 2019 til en konkurranse. «Vi leter etter de mest originale, mest komplekse og mest overbevisende produktene laget med en swissQprint-printer,» lød oppgaven, som gikk under navnet «Creative Challenge».

Av de 65 kvalifiserte påmeldingene fra 20 land er det seks vinnere som har blitt bedømt av både en ekspertjury med fem medlemmer, av alle ansatte i swissQprint og publikum som har stemt på internett.

 

«Privathaus M» av Erwin Hüttl Ges.m.b.H., AT – Kunst med uvanlige lakkeffekter

Et bredt spekter av applikasjoner deltok i reklameprodukter, skilting, visning og emballasje, interiørdesign, kunst reproduksjon, kommersielle og industrielle applikasjoner og droptix 3d-effekt og det på mange uvanlige materialer.

 

«ideoopack manupacktur promotionbox» av raunjakintermedias gmbh, AT – lakkeffekt og 3D-effekt.

Førsteplassen gikk til «3D-Kopf» fra Haas Werbetechnik, Østerrike, en veldig avansert applikasjon som kombinerer 3D-effekt og taktil utskrift. Vinneren, Haas Werbetechnik, kommer til Sveits i år sammen med to representanter for en opplevelsesreise. Vinnerne på andre til femteplass belønnes med sjenerøse premier.

 

«Mosaic replica» av Biksad, TR – Trykk på håndlaget papir
«Bio Club-plakater» av Shoei, JP Sofistikert trykk på hologramapapir
«Nature» av Schilder Systeme GmbH, AT – Naturlige og kunstige materialer kombinert med taktile utskrifter.

Se flere flotte og kreative utskrifter på: swissQprint.com

Les videre

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

FESPA Norway inviterer til årskonferanse

Kunstig intelligens, teknologi og innovasjon i grafisk bransje. Det står på programmet når FESPA Norway inviterer til sin årlige konferanse for medlemmer og andre interesserte.
Fespa kollage

Juryens arbeid klart – her er alle de nominerte i Packnorth Award 2024!

Juryen i Packnorth Award 2024 er nå ferdig med sitt arbeid. Det var 67 vurderinger + 6 studiestipend å vurdere. En stor oppgave som tok litt mer tid enn forventet. På Scanpack 2024 den 23. oktober klokken 15.30 vil prisutdelingen finne sted på Packaging Plaza. Her finner du alle nominerte bidrag.
packnorth-juryn-utvaldx

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1