Vinnere av swissQprints kreative utfordring

PUBLISERT: 31 januar 2020
OPPDATERT: 31 januar
«3D-Kopf» av Haas Werbetechnik, AT

swissQprint utfordret kunder over hele verden i slutten av 2019 til en konkurranse. «Vi leter etter de mest originale, mest komplekse og mest overbevisende produktene laget med en swissQprint-printer,» lød oppgaven, som gikk under navnet «Creative Challenge».

Av de 65 kvalifiserte påmeldingene fra 20 land er det seks vinnere som har blitt bedømt av både en ekspertjury med fem medlemmer, av alle ansatte i swissQprint og publikum som har stemt på internett.

 

«Privathaus M» av Erwin Hüttl Ges.m.b.H., AT – Kunst med uvanlige lakkeffekter

Et bredt spekter av applikasjoner deltok i reklameprodukter, skilting, visning og emballasje, interiørdesign, kunst reproduksjon, kommersielle og industrielle applikasjoner og droptix 3d-effekt og det på mange uvanlige materialer.

 

«ideoopack manupacktur promotionbox» av raunjakintermedias gmbh, AT – lakkeffekt og 3D-effekt.

Førsteplassen gikk til «3D-Kopf» fra Haas Werbetechnik, Østerrike, en veldig avansert applikasjon som kombinerer 3D-effekt og taktil utskrift. Vinneren, Haas Werbetechnik, kommer til Sveits i år sammen med to representanter for en opplevelsesreise. Vinnerne på andre til femteplass belønnes med sjenerøse premier.

 

«Mosaic replica» av Biksad, TR – Trykk på håndlaget papir
«Bio Club-plakater» av Shoei, JP Sofistikert trykk på hologramapapir
«Nature» av Schilder Systeme GmbH, AT – Naturlige og kunstige materialer kombinert med taktile utskrifter.

Se flere flotte og kreative utskrifter på: swissQprint.com

Les videre

18 tips til hva du kan se på Drupa

Vår reporter var på plass på forhåndspresentasjonen av en del av utstillerne på årets Drupa, og fikk notert seg en del av det som blir å se og teste på de forskjellige standene.
Kollage 18 tips

Fujifilm viser deres styrkede B2-repertoar på Drupa

Sammen med en stor del av Fujifilms omfattende portefølje, vil et par nye B2-printere være utstilt på Fujifilms stand på Drupa, som er intet mindre end 2.420 m2 stor, hvilket noenlunde tilsvarer tre håndballbaner.
fujifilm-drupa

Har Drupa svarene på bransjens utfordringer?

Etter åtte års pause kan vi igjen ta turen til Drupa for å se hva leverandørene mener vi trenger.
drupa24_12

FlexiPrint og Fespa Norway holder åpent hus

Onsdag 17.april inviterer FlexiPrint i Drammen alle Fespas medlemmer til Åpent Hus, i forbindelse med avvikling av den 63. generalforsamlingen i Fespa Norway.
flexiprint_logga

Siste nytt

GV Reklame tar sats – kjøper Sats & Trykk

Fra 1. juni 2024 vil to Verdalsselskaper bli et når GV Reklame kjøper Sats & Trykk, og to ansatte fra Sats & Trykk flytter inn i lokalene i Venusvegen.
Sats Trykk

18 tips til hva du kan se på Drupa

Vår reporter var på plass på forhåndspresentasjonen av en del av utstillerne på årets Drupa, og fikk notert seg en del av det som blir å se og teste på de forskjellige standene.
Kollage 18 tips

Marabu støttet sine leverandører under Fespa

Marabu hadde ingen egen stand på årets Fespamesse, men var der for å hjelpe sine leverandører. Sign & Print fulgte Victor Bildsten, digital salgssjef i Marabu Skandinavia, på en omvisning i standene.
Vanguard-1-1024x683

Toppsjef forlater Heidelberg

Ludwin Monz har ifølge en pressemelding fra Heidelberg valgt å trekke seg fra sin stilling som administrerende direktør. Han blir erstattet av Jürgen Otto, som kommer med flere tiår med erfaring i bærekraftig styring av store industribedrifter, supplert med erfaring i turn-around management de siste årene.
Ludwin_monz