Fullspekket stand hos Zebra Group

Digitaltrykte T-skjorter produsert med en Kornit-printer.

Graverte sugerør, digitaltrykte tekstiler, pop-up telt og gulvskjermer i ulike former. Dette er litt av det som ble vist på Zebra Groups velfylte stand under messen.
Zebra Group har kontorer og lagre i Drammen, men hovedproduksjonen foregår i Vilnius, Litauen. Selskapet har mange produkter i sitt sortiment av blant annet profilprodukter og utstillingsmaterialer.

– Et produkt som vi viser frem her og tror mye på er dette iskremsugerøret med en tykkere glassart enn konkurrentene bruker, som også kan graveres og har en renser i naturbørster, sier Stein Erik Streitlien i Zebra Group.
Ellers er det klær, håndklær og andre tekstilprodukter i lange rekker. T-skjorter med digitaltrykk av en Kornit-printer og personlige sokker med egne logoer eller mønstre. Det er også satt opp et popup-telt i standen, og Zebra Group lover at disse skal tåle sterk vind.

Norges beste pop-up telt? Det mener i hvert fall Zebra Group at de har.

Et produkt som Stein Erik Streitlien ønsker å slå et ekstra slag på er gulvskjermene ZipLink360 som finnes i ulike størrelser og fasonger.
– De har en rørstamme, kles med tekstil og festes til hverandre med magneter. Magnetene fungerer uansett hvilken retning skjermene dreies, det er det unike med dem, sier han.

Stein Erik Streitlien viser noen eksempler på hvordan gulvskjermene fra ZipLink 360 kan se ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Samarbeidet mellom Koenig & Bauer og Durst bærer frukter

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Koenig & Bauer Durst GmbH hadde nylig verdenspremiere på den moduloppbygde VariJET 106. Det er en digital arkmaskin for kartongmarkedet. Den er, som firmanavnet antyder, utviklet i et fellesskap mellom trykkerileverandøren Koenig & Bauer og Rolls Roycen blant storformatprintere – Durst.

Publisert av: 

Future Book Forum 2021: Transformering av den trykte boken gjennom bærekraftig innovasjon

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressebilde

Bærekraft blir viktigere og viktigere for alle aktører i bokbransjen. Med det økte fokuset på bærekraft handler årets Canon Future Book Forum om å fremme bærekraftig innovasjon i alle deler av forlagsbransjen – fra hvordan bøker produseres, distribueres og er tilgjengelige for deres avtrykk på vår hverdag.

Publisert av: 

Fra glade gubber til e-handel

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilde

System for virkelig å kunne e-handle med trykksaker. Og da også komplekse former for emballasje. Det er dette det tyske selskapet Cloudlab gjør i år. Dette raskt voksende selskapet – fra 50 ansatte i vår til 75 nå – brukes av de tyske nettrykkeriene, samt trykkerier rundt om i verden og siden en tid tilbake nå også flere steder i Skandinavia.

Publisert av: