mandag 8. august – uke 32
Epson jobber for å redusere miljøpåvirkningen til kundene sine. Det japansk-baserte selskapet øremerker 770 millioner euro til transformasjonen mot bærekraft det kommende tiåret.
Dette vil inkludere investeringer i avkarbonisering og lukkede ressurskretsløp (og maksimering av ressursbruk) internt. Eksternt kommer Epsons innovasjon til å redusere kundenes miljøpåvirkning og de vil utvikle nye produkter som i seg selv er bærekraftige.
Bærekraft – engasjement
I 2021 har Epson forpliktet seg til, innen eller før:
I løpet av 2021 har Epson:
Det er ingen tvil om at miljø blir et større og større satsingsområde for både leverandører, produsenter og forbrukere.
LOS Digital i Larvik kjøper alle aksjene i Renessanse Media AS. Sistnevntes trykkeri og bokbinderi flyttes til Larvik, der LOS etablerer et “større bokbinderi med fokus på hardcover, softcover og spiraliserte produkter.” Det melder LOS Digital i en pressemelding.
Publisert av:Med oppkjøpet får Plockmatic-gruppen dermed inn en global leverandør av utstyr innen trykking og grafisk produksjon. Intecs produktspekter inkluderer en egen ColorCut-serie, som inkluderer skjærebord på inngangsnivå for storformatproduksjon. Selskapet tilbyr også Intec ColorFlare-serien av stasjonære og profesjonelle enheter for å forbedre både folie- og laminatutskrift. Når Intec nå blir en del av det svenskeide […]
Publisert av:– Unik ripefasthet og fargekvalitet var utslagsgivende for at vi valgte Canon Arizona, oppsummerer Eilev Mo i NordvestProfil i Ørsta. Det som startet med trykk på transportkasser for en lokal industribedrift, har allerede vokst utover det Eilev og kollegene våget å tro på.
Publisert av: