Gjør det om igjen og si nei takk

Peter Ollén

Enkelte kunder leter etter feil for deretter å be om prisavslag.

Tilby da heller å gjøre jobben om igjen. Det er jo kun en person hos kunden som vet at de har fått en lavere pris. Men alle ser at noe har blitt feil.

Hvis kunden har bedt deg om å levere med en deadline du er tvilende til, si heller nei takk til jobben. Dersom du takker ja og så ikke blir ferdig i tide, så er dette din feil. Du kan nok ikke gå ut i fra at kunden forteller sine kollegaer at: «Det var jeg som bestilte for sent. Så det er min feil at sakene ikke har kommet.»

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Konica Minolta: Emballasjetrykk i korte serier

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Flaggskipet for arkmatet tonerproduksjon i store volumer og en kompakt inkjetprinter for printing på emballasje av bølgepapp «on demand» i korte serier. Begge disse vil bli demonstrert i Konica Minoltas utstilling på Sign & Print Scandinavia.

Publisert av: