Gjør det om igjen og si nei takk

Peter Ollén

Enkelte kunder leter etter feil for deretter å be om prisavslag.

Tilby da heller å gjøre jobben om igjen. Det er jo kun en person hos kunden som vet at de har fått en lavere pris. Men alle ser at noe har blitt feil.

Hvis kunden har bedt deg om å levere med en deadline du er tvilende til, si heller nei takk til jobben. Dersom du takker ja og så ikke blir ferdig i tide, så er dette din feil. Du kan nok ikke gå ut i fra at kunden forteller sine kollegaer at: «Det var jeg som bestilte for sent. Så det er min feil at sakene ikke har kommet.»

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Messe- og konferansevegger med Canons løsninger

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon Marked

I sin nyeste blogg forteller Canon om et besøk hos Marc Bric på Rud i Bærum for å sjekke om firmaet er fornøyde med sin nye Colorado 1630. De har brukt maskinen til produksjon av messe- og konferansevegger – da denne typen arrangementer nå er oppe og går igjen for fullt etter et par års pandemidvale.

Publisert av: