Gjør det om igjen og si nei takk

Peter Ollén

Enkelte kunder leter etter feil for deretter å be om prisavslag.

Tilby da heller å gjøre jobben om igjen. Det er jo kun en person hos kunden som vet at de har fått en lavere pris. Men alle ser at noe har blitt feil.

Hvis kunden har bedt deg om å levere med en deadline du er tvilende til, si heller nei takk til jobben. Dersom du takker ja og så ikke blir ferdig i tide, så er dette din feil. Du kan nok ikke gå ut i fra at kunden forteller sine kollegaer at: «Det var jeg som bestilte for sent. Så det er min feil at sakene ikke har kommet.»

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Plockmatic kjøper opp britisk leverandør av skjæresystemer

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Med oppkjøpet får Plockmatic-gruppen dermed inn en global leverandør av utstyr innen trykking og grafisk produksjon. Intecs produktspekter inkluderer en egen ColorCut-serie, som inkluderer skjærebord på inngangsnivå for storformatproduksjon. Selskapet tilbyr også Intec ColorFlare-serien av stasjonære og profesjonelle enheter for å forbedre både folie- og laminatutskrift. Når Intec nå blir en del av det svenskeide […]

Publisert av: