Åpent hus hos Luth Gruppen

PUBLISERT: 14 februar 2022
OPPDATERT: 14 februar
Luth Gruppen holder åpent hus 2. og 3. mars.

Luth Gruppen ønsker velkommen til åpent hus i uke 9, altså uken etter vinterferien er over for de fleste. Nærmere bestemt: Onsdag 2. mars og Torsdag 3. mars fra kl 10.

– Vi gleder oss stort til å treffe nye og gamle kunder igjen, og byr selvsagt på forfriskninger til alle som kommer i form av pølse og brus, sier Gunnar Müller, salgssjef Skilt & Dekor hos Luth Gruppen. Firmaet holder til i egne lokaler på Furuset i Oslo.
Arrangementet er i samarbeid med Epson, men firmaet vil også vise frem varmepresse fra Sefa, Bestrykningsmaskin, og en rekke sublimerbare artikler fra Universal Woods: ChromaLuxe og Unisub.

Fokuset blir på: Sublimasjon, DTF (direct to film) og DTG (Direct to Garment) eller lettere sagt Tekstil og gaveartikler. –Dette er et enormt spennende segment med utallige muligheter, sier Müller. –Vi ser stor vekst i hele Europa på disse produktene, og har sett en tydelig oppsving i salg og generell interesse her i Norge den senere tiden.

Epson

Epson SC-F500 med maksimal bredde 61 cm er en rimelig printer. Dens mange muligheter vil demonstreres på Luth Gruppens «åpent hus».

Luth Gruppen er eneforhandler av de Epson-maskinene som skal vises frem: Epson SureColor SC-F500, Epson SureColor SC-F2100 og den nye Flatbed printeren til Epson: EPSON SureColor SC-V7000 som man finner i aksjon i et separat rom.

Den nye Epson V-7000 flatbed printeren demonstreres i Luth Gruppens nye demorom.

Trykk på tøy og ting
Ellers blir det demonstrasjon av Sefa Rotex Pro varmepresse og man kommer til å lage T-skjorter (sublimasjon, DTG DTF), kopper (sublimasjon), drikkebriketter og gaveartikler (sublimasjon).

–Vi skal lodde ut spennende premier, og lover gode tilbud, lokker Müller med og opplyser at det allerede er mer enn 40 påmeldte. – Vi forbereder dessuten en liten pose med noen minner å ta med hjem, sier Gunnar Müller og avslutter med at de holder åpent til siste mann går hjem!

Påmelding

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Sceneprogrammet for Scanpack 2024 er her!

Sceneprogrammet for Scanpack, Skandinavias største emballasjemesse, som finner sted på Svenska Mässan i Gøteborg 22. – 25. oktober, slippes nå. I tillegg til utstillingen med 400 utstillere vil de besøkende få tilbud om et omfattende sceneprogram med nærmere 100 programpunkter.
Talare-pa-Scanpack-SVx

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324