Antalis feiret Coala på FESPA

PUBLISERT: 1 juni 2022
OPPDATERT: 1 juni
François Lainé og Antalis feiret tiår med Coala på Fespa. Foto: Claes Nordström

Antalis eget merke med interiørfolier, Coala, har fylt ti år. Det ble feiret sammen med messebesøkende på Fespa som ble påspandert øl og så lysene på den symbolske bursdagskaken bli blåst ut.

François Lainé, global markedssjef for Antalis forretningsområde visuell kommunikasjon:

– Det er en viktig markering og en god anledning til å skape mye spenning på Fespa om Coala. Siden vi også lanserte Coala for ti år siden her på Fespa og samfunnet her, er det gøy at vi følger det opp ti år senere.

Tiårsjubileet til Antalis merke Coala ble feiret med kake på Fespa. Foto: Claes Nordström

I utstillingen viser Antalis de nyeste interiørproduktene i Coala-serien, inkludert den nye vindusdekoren Coala Window Decor. François Lainé understreker viktigheten av å stadig utvide og utvikle Coala-familien med nye produkter.

– Vi startet med 60 produkter for ti år siden. Noen enklere produkter og noen veldig innovative. Og trenden går mot mer innovative og bærekraftige produkter, sier han og legger til at interiør og interiør er et fremtidsområde for Antalis.

Foto: Claes Nordström

Kan vi forvente flere nyheter i Coala-serien de neste årene?

– Absolutt, sier han men understreker:

– Målet for Antalis er ikke bare å selge Coala men også alle merker fra våre partnere. Vår strategi er å ha en god blanding mellom Coala og alle andre produsenter vi tilbyr.

Foto: Claes Nordström

Siste nytt

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Video: Peter Ollén om fremtiden for grafisk bransje

Da Sign, Print & Promotion-messen ble arrangert på X Meeting Point utenfor Oslo i midten av mars, var Peter Ollén fra AGI Media en av foredragsholderne på scenen. Peter Ollén er også parlamentsmedlem for Moderaterna i Sverige.
Peter-Norge-e1743685864737-768x512

Heidelberg feirer 175-års jubileum!

11. mars 1850 – for 175 år siden – åpnet Hemmer, Hamm & Co. klokkestøperi og maskinverksted i Frankenthal. I tillegg til klokker laget de også trykkpresser, som la grunnlaget for selskapet som nå heter Heidelberger Druckmaschinen AG. Presisjon, kvalitet og innovasjon var suksessfaktorene som forvandlet Heidelberg fra et verksted med base i Pfalz-regionen i Tyskland til en global aktør i trykkeribransjen.
Tigel

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Les videre

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Meld deg på "Wrap & Remix by Antalis"

Antalis Wrap & Remix 2025 – Konkurransesuksessen er tilbake med 70-tallsånd og kreative utfordringer!
Composition-combi-buggy (1)

Satser 100 millioner på nytt etikettrykkeri

I den lille byen Kattarp, en drøy kilometer nord for Helsingborg skjer det noe merkelig. På en idyllisk gård kranset av eple- og pæretrær bygges et helt nytt etikettproduserende selskap fra bunnen av, og det investeres mye penger.
NicEtikett

Langsom overgang til Kong Charles pengesedler

Det er et veldig godt bilde på betydningen av sedler i det moderne samfunn når Bank of England presenterer de nye sedlene med portrettet av kong Charles den tredje.
britisk-pund