
Antalis eget merke med interiørfolier, Coala, har fylt ti år. Det ble feiret sammen med messebesøkende på Fespa som ble påspandert øl og så lysene på den symbolske bursdagskaken bli blåst ut.
François Lainé, global markedssjef for Antalis forretningsområde visuell kommunikasjon:
– Det er en viktig markering og en god anledning til å skape mye spenning på Fespa om Coala. Siden vi også lanserte Coala for ti år siden her på Fespa og samfunnet her, er det gøy at vi følger det opp ti år senere.

I utstillingen viser Antalis de nyeste interiørproduktene i Coala-serien, inkludert den nye vindusdekoren Coala Window Decor. François Lainé understreker viktigheten av å stadig utvide og utvikle Coala-familien med nye produkter.
– Vi startet med 60 produkter for ti år siden. Noen enklere produkter og noen veldig innovative. Og trenden går mot mer innovative og bærekraftige produkter, sier han og legger til at interiør og interiør er et fremtidsområde for Antalis.

Kan vi forvente flere nyheter i Coala-serien de neste årene?
– Absolutt, sier han men understreker:
– Målet for Antalis er ikke bare å selge Coala men også alle merker fra våre partnere. Vår strategi er å ha en god blanding mellom Coala og alle andre produsenter vi tilbyr.
