Kongsberg PCS lanserer nettbutikk

PUBLISERT: 22 august 2022
OPPDATERT: 22 august

«Raskere, enklere, bedre» – en ny Kongsberg Precision Cutting Systems nettbutikk skal forenkle og fremskynde utskifting av forbruksmateriell til deres maskiner.

Produsenten av digitale skjæreløsninger til emballasje-, skilt-, display- og produksjonsmarkedene har avduket en ny nettbutikk for å gjøre det raskere og enklere å bestille forbruksmateriell.

Stuart Fox leder Kongsberg PCS.

– Et av våre hovedmål er å oppnå klassens beste ytelse for vår kundeservice, sier Stuart Fox, konsernsjef i Kongsberg PCS. – Siden lanseringen som en frittstående virksomhet har vi jobbet hardt for å sikre at vi har de beste menneskene, prosessene og programmene på plass for å hjelpe oss med å nå dette målet. Jeg er glad for å kunne si at vi nå har lansert vår nye nettbaserte salgsplattform for å hjelpe bedrifter i gang med en tjeneste som er raskere, bedre og enklere å bruke, sier Fox.

Den nye skybaserte forbruksmateriellplattformen store.kongsbergsystems.com er drevet av Salesforce B2B, og bidrar til å øke Kongsberg PCS-responstidene og minimere forsinkelser. – Systemet adresserer også en av våre vanligste kundeforespørsler, og gjør det mulig å administrere flere kontogrupper av en enkelt kjøper, sier Stuart Fox. – Det er også demovideoer, rådveiledninger og tilleggsfunksjonalitet for å muliggjøre ombestilling med ett klikk, samt forenklet tilgang til en kundes bestillingshistorikk og informasjon om installerte produkter.

– Alt dette, sammen med forbedrede måter å søke etter individuelle bits, blader eller andre forbruksvarer, betyr at kundene våre nå kan nyte en mye enklere og derfor raskere bestillingsopplevelse, og sikre at kjøpene deres blir bestilt og sendt uten forsinkelser, sier han.

– Vi vet at god service resulterer i en god kundeopplevelse, og vi er stolte over å ha et reelt fokus på å trene og støtte teamet vårt for å levere det, legger Stuart til. – Vi vil at kundene våre skal nyte opplevelsen av å eie en Kongsberg-maskin, og vi er forpliktet til å gjøre alt for å sikre at vår utplassering og service er best. Vår nye salgsplattform for forbruksvarer er det siste steget på vår reise for å oppnå det, avslutter Stuart Fox.

Les videre

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

De viste linjer med helautomatisk bokproduksjon

Etterbehandlingseksperter fra Horizon demonstrerte hvordan man lager den smarte fabrikken på Drupa.
Horizon-1

Handel på Drupa: RK Grafisk først i Norge med kjempemaskin fra MGI

RK Grafisk styrker sine muligheter til foredling med partiell lakk og varmfoliering ved å investere i en MGI Jetvarnish 3D Evo75. Handelen ble gjort på Drupa og installasjonen blir den første i Norge.
KM RK Grafisk

Stor skjærebordspesial: Bordene blir større og mer automatiske

Skjærebord finner veien inn i stadig flere grafiske bedrifter. Flatbed-skjæreteknologien rommer så mange muligheter for etterbehandling av spesielle medier, og effektiviteten og automatiseringen vokser raskt.
cut_02

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324