Addbrand ser frem til det menneskelige møtet

PUBLISERT: 14 desember 2022
OPPDATERT: 9 januar
Addbrands Stefan Qvarnfordt, adm dir Patrik Sjölin, Stefan Johansson og Fredrik Thuresson under den svenske messen.

Pandemien satte kjepper i hjulet for både messer og kundemøtee – men nå har alt rullet igang igjen, noe Addbrand gleder seg over.
– Det er det som gjør denne jobben så hyggelig, sier Johannes Råsbrant.

Addbrand er grossisten som selger alt fra papir og konvolutter til grafisk materialer.

– Vi er i sterk vekst i hele Norden, sier Addbrands Johannes Råsbrant i en e-post.

På Sign Print & Promotion-messen, 8. – 9. februar vil de hjelpe kundene å finne de produktene som passer akkurat til deres foretak.

– Vi ser fram til å treffe dere på vår stand, slik at vi sammen kan se hvordan vi kan gjøre hverdagen bedre og enklere for kunden!

Hva er de store nyhetene dere viser?

– Vi fokuserer hele tiden på å ha et så markedstilpasset sortiment som mulig, som passer alle fra den lille printshopen til det store trykkeriet. I år kommer vi til å presentere nye og spennende produkter som vi tror vil bli et godt og lønnsomt tilskudd til dagens sortiment.

Etter flere års opphold på grunn av pandemien så begynner verdens messer å komme i gang igjen og Sign, Print & Promotion er intet unntak. Noe som gleder Johannes Råsbrant.

– Det er morsomt at vi endelig kan ha messer igjen og møtes ansikt til ansikt. Det er det som gjør denne jobben så hyggelig. Vi gleder oss til messen og til å treffe dere alle igjen!

 

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

Konica Minolta lanserer ny B2-inkjet printer

Med sine 2400 m2 har Konica Minolta den syvende største standen på den grafiske messen Drupa. 150 personer vil stå for å ta imot de mange gjestene.
drupa24_konica

Summa automatiserer arbeidsflyten for inline skjæring

Summa viste blant annet inline-løsninger med matere til sine digitale skjærebord og tekstillaserkuttere under Fespa.
bob-summa

Gnistrende presisjon med iEchos nye laserstans

IEcho hadde med seg en rekke skjæremaskiner til Fespa. Den som kanskje fanget de besøkendes interesse mest var laserskjæremaskinen LCT350, som i gnistrende fei skar ut etiketter.
laserstans2

Automatisert og tilkoblet – Horizon på Drupa 2024

Horizon planlegger å ha en sterk tilstedeværelse på Drupa 2024. Med en stand på mer enn 1600 m² vil fokus være på helautomatiserte systemer og start-til-slutt arbeidsflyt.
Horizon-drupa

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324