Addbrand ser frem til det menneskelige møtet

PUBLISERT: 14 desember 2022
OPPDATERT: 9 januar
Addbrands Stefan Qvarnfordt, adm dir Patrik Sjölin, Stefan Johansson og Fredrik Thuresson under den svenske messen.

Pandemien satte kjepper i hjulet for både messer og kundemøtee – men nå har alt rullet igang igjen, noe Addbrand gleder seg over.
– Det er det som gjør denne jobben så hyggelig, sier Johannes Råsbrant.

Addbrand er grossisten som selger alt fra papir og konvolutter til grafisk materialer.

– Vi er i sterk vekst i hele Norden, sier Addbrands Johannes Råsbrant i en e-post.

På Sign Print & Promotion-messen, 8. – 9. februar vil de hjelpe kundene å finne de produktene som passer akkurat til deres foretak.

– Vi ser fram til å treffe dere på vår stand, slik at vi sammen kan se hvordan vi kan gjøre hverdagen bedre og enklere for kunden!

Hva er de store nyhetene dere viser?

– Vi fokuserer hele tiden på å ha et så markedstilpasset sortiment som mulig, som passer alle fra den lille printshopen til det store trykkeriet. I år kommer vi til å presentere nye og spennende produkter som vi tror vil bli et godt og lønnsomt tilskudd til dagens sortiment.

Etter flere års opphold på grunn av pandemien så begynner verdens messer å komme i gang igjen og Sign, Print & Promotion er intet unntak. Noe som gleder Johannes Råsbrant.

– Det er morsomt at vi endelig kan ha messer igjen og møtes ansikt til ansikt. Det er det som gjør denne jobben så hyggelig. Vi gleder oss til messen og til å treffe dere alle igjen!

 

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
Addbrand kollage

Merking med laserpresisjon

Svenske Logimark selger merking- og etikettløsninger og stiller ut på Sign, Print & Promotion for første gang. De tar med lasermaskiner og lasermaterialer for å vise hvordan man kan kombinere teknisk innovasjon med en personlig touch.
Pontus

Alt i en messehall under Sign, Print & Promotion

Sett av den 19.– 20. mars 2025 i kalenderen. Da er det nok en gang duket for den største messen og møteplassen i Norges grafiske bransje: Sign, Print & Promotion.
SIPP kollage

Konstant produktflyt hos Glomma Papp

Glomma Papp er en produsent av bølgepapp, solid board og utstillingsmateriale med to fabrikker i Sarpsborg. På Scanpack viste selskapet litt av hva de har å tilby.
Glomma-1-1024x683

Siste nytt

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222