Caps og luer av gjenvunnet pet

PUBLISERT: 4 januar 2023
OPPDATERT: 9 januar

Polyester av resirkulerte pet-flasker, det er ett av produktene man kan finne på standen til Headwear – blant mye annet. Selskapet vil ta sjansen på å vise frem sin one-shop-modell under messen.

Headwear lager ikke bare caps og luer, selv om det var der det startet, men er nå leverandør av profilering- og reklameprodukter. Det er et såkalt one-shop sted. På nettsiden kan kundene få hjelp til alt fra skisser og tilbud til bestillinger og leveranser.

Under Sign, Print & promotion-messen vil de vise nettopp det.

Björn Mattsson, administrerende direktør i Headwear.

– På messen vil vi presentere våre ulike programmer og også den høye kvaliteten som vi står for. De besøkende har mulighet til å spørre oss om løsninger, tilbud og forslag, sier Björn Mattsson, som er administrerende direktør i selskapet.

En nyhet de skal vise frem er produktene deres i materialet RPET, som er akkurat det det høres ut som. Polyesterstoff laget av resirkulerte pet-flasker. Disse er en del av deres Eco-serie. Det vil også være noen sublimerte produkter.

– Og vår splitter nye Caps-katalog for 2023.

Hvilke forventninger har du til messen?
– Møte nye og eksisterende kunder. Inspirere og vise hvordan vi jobber og hvordan vi kan hjelpe forhandlere med å øke salget innenfor vårt produktområde, sier Björn Mattsson.

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324