Unitedprint satser på nytt stockfoto-samarbeid

Foto: Pressebilde
PUBLISERT: 9 oktober 2023
OPPDATERT: 9 oktober
Fabian Frenzel hos United Print i nytt samarbeid med Pexels.com. Foto: Maik Kleinert/Pexels.com

Unitedprint og deres varemerke Easyprint inngår et samarbeid med arkivfotoselskapet Pexels.com. Nå får selskapets kunder tilgang til tre millioner royaltyfrie bilder. De lanserer også en satsning for å la brukere utforske trykksakene sine i et 3D-miljø.

Easyprint har et gratis designverktøy med trinnvise instruksjoner og opptil 12 millioner maler for for eksempel flygeblader, postkort og visittkort. De er i hovedsak rettet mot mindre bedrifter og privatpersoner.

Det nye samarbeidet gjør at Easyprint-brukere kan benytte Pexels.com sitt tilbud uten begrensninger.

– Partnerskapet lar kundene våre ta kreativiteten sin til et helt nytt nivå, uten kostnad, sier Fabian Frenzel, administrerende direktør i United print.

«Befester vår posisjon»

Men det er ikke den eneste nyheten fra Unitedprint. De satser nå på produktvisualiseringer i 2D og 3D. Funksjonen lar brukere dele sine trykksaker digitalt, animert i 3D.

Den lar brukeren vri og snu produktet 360 grader i en 3D-visning.

– Kombinasjonen av arkivbilder av høy kvalitet, et bredt utvalg av gratis designmaler for digitale og trykte produkter og interaktive 3D-visualiseringer skiller tilbudet vårt i markedet. Dette befester vår posisjon som en av Europas ledende web-to-print leverandører, sier Fabian Frenzel.

Les videre

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Skap konkurransefortrinn med trykket emballasje

Digitaltrykk utgjør i dag en liten andel av det globale markedet for emballasjeproduksjon, men teknologien har et enormt potensial og byr på mange muligheter for trykkerier og grafiske produsenter som ønsker å utvide produkttilbudet sitt med nye og spennende emballasjeprodukter.
blegen

Antalis lanserer tre nye Coala Interior-kolleksjoner

Antalis lanserer 40 nye dekorative selvklebende vinylfilmer for oppussing og interiørprosjekter innen Coala Interior Film.
LOSQXL_MI2_Coala_Interior_Film_PVC_Free_APPLICATION_00_30072024

23 prosent raskere med Nyala 5

Swissqprint lanserer nå en ny og fullstendig omdesignet generasjon av sine UV-LED flatbed-skrivere i Nyala- og Impala-serien. Med lineær motordrift har hastigheten økt betydelig og med en ekstra fargekanal utvides bruksmulighetene.
SQP-A-och-C

Siste nytt

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Skap konkurransefortrinn med trykket emballasje

Digitaltrykk utgjør i dag en liten andel av det globale markedet for emballasjeproduksjon, men teknologien har et enormt potensial og byr på mange muligheter for trykkerier og grafiske produsenter som ønsker å utvide produkttilbudet sitt med nye og spennende emballasjeprodukter.
blegen

Antalis lanserer tre nye Coala Interior-kolleksjoner

Antalis lanserer 40 nye dekorative selvklebende vinylfilmer for oppussing og interiørprosjekter innen Coala Interior Film.
LOSQXL_MI2_Coala_Interior_Film_PVC_Free_APPLICATION_00_30072024

23 prosent raskere med Nyala 5

Swissqprint lanserer nå en ny og fullstendig omdesignet generasjon av sine UV-LED flatbed-skrivere i Nyala- og Impala-serien. Med lineær motordrift har hastigheten økt betydelig og med en ekstra fargekanal utvides bruksmulighetene.
SQP-A-och-C