Amedia med stor påskegave til abonnentene

Foto: Pressebilde
PUBLISERT: 20 mars 2024
OPPDATERT: 20 mars
Mathias Bergquist, produkteier for nyhetstjenesten Alt viser frem papirutgaven av et påskemagasin som følger med Amedias aviser. Foto: Amedia.

I disse dager kommer Amedias eget påskemagasin i postkassene til rundt 220.000 abonnenter i 82 aviser over hele landet. Uten ekstra kostnad for abonnentene dukker det 48-siders magasinet opp som innstikk i lokalavisene.

Det er redaksjonene til avisene som ligger under Amedia samt partneravisene i +Alt – sammenslutningen.

– Med et trykt opplag på 350.000 eksemplarer, er dette blant de største redaksjonelle papirutgivelsene i Norge, sier Mathias Høibakk Bergquist, produkteier for nyhetstjenesten ALT i Amedia.

Bergquist, som har ledet prosjektet, forteller at magasinet byr på en variert blanding av tidløst innhold som er egnet til å engasjere og underholde leserne gjennom hele påsken.

– Abonnentene våre kan lese alt fra den prisvinnende historien om Rakel, skrevet av Bergensavisens Marie Skarpaas Karlsen, til spennende påskekrim, gode menneskehistorier, sport og underholdning. Og som seg hør og bør i et påskemagasin: Kryssord, quiz og sudoku.

Totalt er det redaksjonelt innhold fra 17 forskjellige aviser.

For de som foretrekker et digitalt format, har påskemagasinet også vært tilgjengelig som eAvis fra søndag, 17. mars. Det sikrer at alle har tilgang til det samme rike innholdet, uavhengig av hvordan de velger å lese.

Les videre

Danish Label Coating lukker – men står klar med en løsning til kundene

28. februar er det slutt. Danish Label Coating legger ned etter mer enn 30 år i bransjen.
Men de etterlater ingen "på perrongen" som eieren, Jørgen Clemmensen uttrykker det. De har en løsning klar for kundene.
DLC_01

Postutvalget: Brev til betjente postpunkter i stedet for i postkassen

I en tid med digitalisering sendes det stadig færre brev. Hvordan skal posthåndteringen se ut i fremtiden? Dette har Postutvalget sett nærmere på, og før jul leverte de en rapport der det blant annet foreslås levering av brev til hentepunkter i stedet for hjem til postkassen.
Posten

De var de mest leste artiklene i 2024

Hvordan går det egentlig med de største trykkeriene i Norge? Det var det mange som ville vite og det var den mest leste artikkelen her på Sign&Print i 2024.
2024 kollage

Koenig & Bauer reorganiserer

For å komme nærmere nåværende og fremtidige kundebehov reduseres antall divisjoner fra tre til to, nemlig Paper & Packaging Sheetfed Systems (P&P) og Special & New Technologies (S&T). Konsernets fokus vil fortsatt være på det høytvoksende emballasjemarkedet.
KB_01

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01