lørdag 17. april – uke 15
Heidelbergs salg økte med 12 prosent til 1,53 milliarder euro (1,37). Innkommende ordrer gikk opp til 1,76 milliarder euro. Nettogevinsten for perioden økte til 33 millioner euro, sammenliknet med samme periode i fjor som lå på -59 millioner euro. – Den grafiske bransjen har fortsatt å hente seg inn igjen i denne perioden, sier Bernhard Schreier, Heidelbergs konsernsjef. Både salg og ordreinngang vokste på alle områder sammenliknet med fjoråret, og vi tror trenden vil holde seg også det neste halve året, avslutter han. Du kan lese mer på www.se.heidelberg.com.
Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.
Publisert av:Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av: