Sterkt halvår fra Heidelberg

Heidelbergs salg økte med 12 prosent til 1,53 milliarder euro (1,37). Innkommende ordrer gikk opp til 1,76 milliarder euro. Nettogevinsten for perioden økte til 33 millioner euro, sammenliknet med samme periode i fjor som lå på -59 millioner euro. – Den grafiske bransjen har fortsatt å hente seg inn igjen i denne perioden, sier Bernhard Schreier, Heidelbergs konsernsjef. Både salg og ordreinngang vokste på alle områder sammenliknet med fjoråret, og vi tror trenden vil holde seg også det neste halve året, avslutter han. Du kan lese mer på www.se.heidelberg.com.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: