Motehuset Kenzo priser Munken kartong

Emballasjen til den nye parfymen «Flower by Kenzo» er produsert på kartong fra Arctic Papers Munken-sortiment og har mottatt «The Golden Trophy Award», i kategorien beste forpakning. Prisen ble delt ut på den 27. utgaven av den franske bransjemessen Paris Intergraphic i midten av januar. «The Golden Trophy Awards» deles ut av Agfa sammen med en jury bestående av spesialister i bransjen. Emballasjen til «Flower by Kenzo» er trykt på kartongkvaliteten Munken Print White 345 g/m2 som er en del av Munkens laminerte sortiment. – Det er av stor betydning for oss å motta slike prestisjetunge priser fordi dette signalet fra markedet bekrefter vår overordnede målsetting om å kunne tilby det innovative, kombinert med det tradisjonelle, sier Leif-Arne Karlsen, salgs- og markedssjef hos Arctic Paper.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: