Prinfo satser på e-handel

Den grafiske kjeden Prinfo har inngått en avtale med Canon om kjøp av en ny e-handelsplattform for trykksaker. Plattformen skal bidra til en mer automatisert prosess for høyere intern effektivitet blant kjedeselskapene. Prinfo, som er etablert på drøyt 70 steder i Norge, Sverige og Danmark, har bestilt e-handelsløsningen Digital Store Front. Systemet er et digitalt bestillingssystem som automatiserer deler av produksjonen. Prinfo vil innføre løsningen i to trinn, og planlegger å integrere løsningen med eksisterende forretningssystemer, kundedatabaser og mediedatabaser. I Digital Store Front kan kunder via webgrensesnitt foreta bestillinger, laste opp dokumenter, se jobbhistorikk og få tilbud generert automatisk. Systemet automatiserer jobbspesifikasjoner og gir tilgang til digitale handlekurver og betaling via kredittkort.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Print Against War: Gir støtte til Ukraina

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.

Publisert av: 

EFI lanserer fem nye digitale front-ends til Konica Minoltas maskiner

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.

Publisert av: 

Ny digitalpresse til In-Trykk automatiserer produksjonen ytterligere

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressebilder

In-Trykk er et lite og tradisjonsrikt printsenter lokalisert sentralt i Oslo. De leverer digitaltrykk i alle formater til en lojal kundemasse i sitt nærområde – som kan være ganske stort. Firmaene ligger tett i tett i sentrale Oslo og de trenger printtjenester fortøpende.

Publisert av: