Xerox i toppen

PUBLISERT: 23 april 2009
OPPDATERT: 23 april

Ifølge Fortune Magazines årlige undersøkelse er Xerox IT-bransjens mest beundrede selskap. Selskapet går fra fjerdeplass i fjorårets undersøkelse til topplassen i år.

Studien, som er utført av konsulentselskapet Hay Group, har innhentet svar fra næringslivsledere, ledere og analytikere i IT-industrien. De har rangert 1400 selskaper i henhold til kriterier som nyskaping, investeringsverdi og global konkurransekraft.
Xerox oppnådde førsteplass i kategorien omdømme og image, der ressursbruk, kvaliteten på lederskap og samfunnsansvar veier tungt.
– Vår plassering i kategorien omdømme og image er forenlig med at våre ansatte, våre merkevarer og vår nyskapning representerer våre viktigste verdier, uttaler Anne Mulcahy, konsernsjef i Xerox.
– Xerox leverer resultater og opprettholder sin merkevare gjennom de verste nedgangstidene vi har opplevd på 75 år, og det er langt mer beundringsverdig enn i økonomiske oppgangstider, uttaler Geoff Colvin, redaktør i Fortune.

Les videre

Mer om HP og Xerox

I august og september ble det ført diskrete samtaler mellom ledelsen i HP og Xerox. Xerox har fått penger i kassen etter å ha solgt sin asiatiske virksomhet til Fujifilm. De pengene skulle nå brukes til å kjøpe HP.
unadjustednonraw-thumb-1c24

Halden Arbeiderblad mimrer

halden_arbeiderblad

Emballasjeforeningens nye nettsider

Sign og Print retter

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1