Emballasjeforeningens nye nettsider

Emballasjeforeningen har i 2015 laget nye nettsider for å kunne utføre sine informasjonsoppgaver på en bedre måte – til glede for deres medlemmer og andre.

De nye sidene er laget for å kunne informere medlemmer om faglige nyheter og drive folkeopplysning om emballasjens rolle på en mer hensiktsmessig måte.

Emballasjeportalen med ny blogg
Den nye forsiden er designet som en portal for alle som vil skaffe seg oversikt over emballasje og emballasjebransjen. En nyhet er en blogg der foreningen vil legge ut saklig informasjon fra fagfolk om saker som dagspressen lager «skandaler» av, men som stort sett alltid er innenfor gjeldende regelverk.

Annet vanlig innhold på sidene er:

  • Oversikt over foreningens kompetansetilbud
  • Liste over aktuelle messer og seminarer
  • Bransjenyheter
  • Medlemsliste med kontaktinformasjon
  • Annonser fra noen av foreningens medlemmer
  • En liste over foreningens samarbeidspartnere
  • Oversikt over emballeringsfaget og nettverket

Nytt fra 2016:
Egne medlemssider
I løpet av neste år vil foreningens medlemmer kunne logge seg inn for å komme til nye medlemssider som vil inneholde individuelle opplysninger om medlemskapet og dedikerte fagartikler om forskningsresultater, materialkunnskap og pakkemetoder.

Idebank
I 2016 vil foreningen også opprette en Idebank der designere og utviklere av emballasje kan legge ut vellykkede prosjekter til inspirasjon for andre.

Daglige bransjenyheter publiseres også på Packnews.no, alle levert av Emballasjeforeningen.

BESØK DE NYE NETTSIDENE HER: – www.emballasjeforeningen.no

Tags: ,
Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: