Testkjører JDF-flyt

PUBLISERT: 18 juni 2009
OPPDATERT: 18 juni

n44214-hiflex_web

Hiflex, Muller Martini og Soft Solutions har testkjørt en JDF-basert arbeidsflyt med løsninger fra samtlige tre selskaper. Et av de viktigste formålene med prosjektet har vært å vise hvordan grafiske produksjonsbedrifter kan integrere alle stadier av produksjonen i ett og samme system.
Testkonfigurasjon besto av Müller Martinis samlestifter Primera E140 og den digitale arbeidsflyten Connex, sammen med Hiflex’ MIS-systemer og Soft Solutions plattform for dataintegrering; Flex-OS. Hele flyten er JDF-basert og kan ifølge de tre leverandørene brukes med alle ferdiggjøringsløsninger fra Müller Martini.
– Vi er svært fornøyd med dette strategiske initiativet mellom Müller Martini, Soft Solutions og Hiflex, uttalte Gary E. Marrone, CEO i Hiflex i USA. – Den automatiserte arbeidsflyten som vi integrerte, er et tiltak for ekte JDF-integrasjon basert på åpne standarder. Det kan bidra til å eliminere «øyer» mellom ledelse, ordresystem og produksjon. Vår arbeidsflyt gir forbedret funksjonalitet og større fortjenestepotensial for trykkerier og ferdiggjøringsbedrifter, legger han til.
Müller Martinis amerikanske CEO, Werner Naegeli, ser samarbeidet som et av de viktigste initiativene for selskapet, spesielt i lys av dagens markedsutfordringer.

Les videre

Mer om HP og Xerox

I august og september ble det ført diskrete samtaler mellom ledelsen i HP og Xerox. Xerox har fått penger i kassen etter å ha solgt sin asiatiske virksomhet til Fujifilm. De pengene skulle nå brukes til å kjøpe HP.
unadjustednonraw-thumb-1c24

Halden Arbeiderblad mimrer

halden_arbeiderblad

Emballasjeforeningens nye nettsider

Sign og Print retter

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01