Innstikk genererer nettrafikk

PUBLISERT: 7 september 2009
OPPDATERT: 7 september

Online news

Tradisjonelle innstikk blir ofte brukt som et supplement til online-markedsføring, men også til å skape mer trafikk på nettsteder. Det hevder Direct Marketing Association (DMA), som i en studie har undersøkt effekten av innstikk. Der så DMA nærmere på innstikk som veiledet mottageren til en nettadresse. Den gjennomsnittlige svarprosenten var på 52 prosent, i et tilfelle så høy som 70 prosent. Undersøkelsen ble gjennomført i samarbeid med det britiske trykkeriet Polestar Chromoworks, som produserte mer enn fire millioner innstikk for fem ulike bransjer.
– Det er herlig å se at innstikket faktisk fungerer som en stimulans som skaper interesse hos mottagerne og leder dem til avsenderens nettsted, sier Polestar Chromoworks salgssjef Jeff White. – Spesielt under de harde markedsforholdene vi opplever nettopp nå.

Les videre

Mer om HP og Xerox

I august og september ble det ført diskrete samtaler mellom ledelsen i HP og Xerox. Xerox har fått penger i kassen etter å ha solgt sin asiatiske virksomhet til Fujifilm. De pengene skulle nå brukes til å kjøpe HP.
unadjustednonraw-thumb-1c24

Halden Arbeiderblad mimrer

halden_arbeiderblad

Emballasjeforeningens nye nettsider

Sign og Print retter

Siste nytt

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong