I sin nyeste Invercote kampanje har emballasjepapirprodusenten Iggesund gitt flere kjente designere og designteam frie tøyler for kreativitet. Den eneste betingelsen var at de skulle bruke og utfordre Iggesunds produktserie Invercotes unike egenskaper. To av de første resultatene ble presentert i forbindelse med utstillingen Les Places d’Or for design og luksusemballasje i Paris. Nederlandske Van Heertum Design VHD satte sammen et internasjonalt designteam som fikk i oppdrag å lage en emballasje med inspirasjon fra det nederlandske. I resultatet benyttes både dyptrykk, offset, flekso og silketrykk, samt flere ferdiggjøringsprosesser. Dette utfordrer selvfølgelig den kreative kapasiteten til designerne, sier Carlo Einarsson, direktør for markedskommunikasjon hos Iggesund. Han understreker at disse ideene også er virkelige utfordringer for Invercote, side vi ba dem om innstendig om å presse grensene for hva som er mulig. Det gjør våre kunder hele tiden, sier han.