Skap vekst med 3 nye materialer for HP PageWide

PUBLISERT: 1 desember 2017
OPPDATERT: 1 desember

Ha kontroll på dine prosjekter og vis kvaliteten på din produksjon med HPs voksende PageWide Media-portefølje. Gi forretningene en oppsving med både grafiske og tekniske applikasjoner.

Materialene er optimalisert for HPs superraske PageWide XL-printere og er kompatible med HPs dye- og pigmentbaserte blekk i Original-serien.

NYHET! HP Double Matte Film, 3-in Core for HPs PageWide-teknikk

En dobbelmatt polyesterbasert film som gir dimensjonsstabile og holdbare trykksaker som kan gjenvinnes. Transparente bilder med skarpe, tydelige linjer og gjennomgående kraftfulle farger for tekniske applikasjoner, CAD, AEC og GIS.

Mangesidig, dobbelmatt overflate

En matt utskriftsoverflate:

– Gir kortere tørketider og eliminerer fargesmitte.

– Bidrar til å motvirke at linjer blør og gir bedre klebeevne for blekket.

Bakside:

Minimerer statisk elektrisitet.
Muliggjør manuell redigering med blekkpenn eller blyant.
Og om du vil tilby sign- og display-applikasjoner…

NYHET! HP Production Matte Polypropylene, 3-in Core for HPs PageWide-teknikk

Skriv ut tøffe, rivebestandige applikasjoner som består miljøkrav med dette holdbare, kostnadseffektive, mangesidige og gjenvinnbare materialer.

NYHET! HP Production Adhesive Vinyl, 3-in Core for HP PageWide-teknikk

Et materiale for den hverdagslige produksjonen. En trykkfølsom heftevinyl for permanent plassering med kort tørketid, enkel installasjon, og som gir livfulle farger. Også REACH-kompatibelt.

BESTILL NÅ og frem til 31. desember og få 10% rabatt på enkeltruller!

Bestill dine prøver fra emeaorders@globalmg.com

Les videre

Printing av butikkskilt på den produktive måten

KODAK ASCEND Digitalpresse: Bringer større hastighet og produksjonsevner til butikkskilt.
Salesman Checking Food Inventory In Store

Horizon: Fra ett eksemplar til millionopplag

Etterbehandlingsleverandøren Horizon har sine bestselgende maskiner for mindre produksjoner. Men i dag er det de virkelig store systemene som står for størstedelen av salget. Vi intervjuer Paul Jakobson, daglig leder i Horizon i Norden, om årets kommende produktslipp, investeringen i Skandinavia og hvilken retning produsenten tar.
JakobsonPaul-610A1171-scaled

Årsmøtet i Grafisk Bransjeforening Øst besøker BK Grafisk

Grafisk bransjeforening Øst inviterer til årsmøte og seminar, 26. mars, i lokalene til BK Grafisk i Sandefjord. Temaet for fagprogrammet er tjenesteinnovasjon, og det blir presentasjon av BK og omvisning. 
grafisk_oest

CopyCat går superwide med Ricoh

CopyCat har valgt Ricoh Norge som leverandør for sin videre satsing mot storformatmarkedet. Denne nye superwide hybrid printeren vil bli installert i de nye produksjonslokalene som nå ferdigstilles på Billingstad i Asker. Løsningen vil være klar og i operativ drift allerede i slutten av denne måneden.
copycat

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324