Xerox kjøper Xmpie - satser på variable data

PUBLISERT: 9 november 2006
OPPDATERT: 9 november

Xerox kjøper opp programvareselskapet Xmpie for 54 millioner dollar. Det er klart etter at begge selskapene har underskrevet en intensjonsavtale. Xmpie utvikler programvare for parallellpublisering og produksjon med variable data. De siste årene har selskapet samarbeidet nært med Xerox, som blant annet har vært forhandler for programvareselskapet. – Som Xmpies største forhandler har Xerox kunnet svare på kundenes voksende etterspørsel etter verktøy for variable data som kan integreres med digitaltrykkmaskiner, nettpublisering og e-post, slik at man kan iverksette og gjennomføre effektive markedsføringskampanjer, sier Ursula M. Burns, sjef for Xerox Business Group Operations. Gjennom denne avtalen kan vi kombinere intelligent databasehåndtering med digitaltrykkets kvalitet, og tilby kundene en løsning for flerkanalsmarkedsføring.

Siste nytt

PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Mossfirmaet PS Press Reklame hadde travle dager på Fespa i Berlin. De dro hjem med både en ny maskin og en Fespa-pris.
PS Press Canon
PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

HP viste frem flere nye produkter på årets Fespa-messe. Antalis Norge tok med seg et trettitalls norske kunder på en omvisning på standen for å vise frem hva som er nytt.
Antalis tur 3
Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Zünd viste, med bare to maskiner, mulighetene som finnes med deres skjære- og freseutstyr.
Zund-Fespa_02
Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

På FESPA viste Robotfactory frem sitt automatiserte skjæresystem med to ABB-industriroboter i samkjøring med et industrielt Zünd D3-skjærebord.
robot_01
Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

Les videre

Printing av butikkskilt på den produktive måten

KODAK ASCEND Digitalpresse: Bringer større hastighet og produksjonsevner til butikkskilt.
Salesman Checking Food Inventory In Store
Printing av butikkskilt på den produktive måten

Horizon: Fra ett eksemplar til millionopplag

Etterbehandlingsleverandøren Horizon har sine bestselgende maskiner for mindre produksjoner. Men i dag er det de virkelig store systemene som står for størstedelen av salget. Vi intervjuer Paul Jakobson, daglig leder i Horizon i Norden, om årets kommende produktslipp, investeringen i Skandinavia og hvilken retning produsenten tar.
JakobsonPaul-610A1171-scaled
Horizon: Fra ett eksemplar til millionopplag

Årsmøtet i Grafisk Bransjeforening Øst besøker BK Grafisk

Grafisk bransjeforening Øst inviterer til årsmøte og seminar, 26. mars, i lokalene til BK Grafisk i Sandefjord. Temaet for fagprogrammet er tjenesteinnovasjon, og det blir presentasjon av BK og omvisning. 
grafisk_oest
Årsmøtet i Grafisk Bransjeforening Øst besøker BK Grafisk

CopyCat går superwide med Ricoh

CopyCat har valgt Ricoh Norge som leverandør for sin videre satsing mot storformatmarkedet. Denne nye superwide hybrid printeren vil bli installert i de nye produksjonslokalene som nå ferdigstilles på Billingstad i Asker. Løsningen vil være klar og i operativ drift allerede i slutten av denne måneden.
copycat
CopyCat går superwide med Ricoh