M-real endrer tilbudet

PUBLISERT: 6 desember 2007
OPPDATERT: 6 desember

Etter en kundeundersøkelse utført av M-real Publishing, der de har gjennomgått hele sitt produkt- og tjenestetilbud, lanserer selskapet nå sitt nye kundeprogram Galerie. Tilbudet lanseres i januar og inkluderer enklere produktvalg, bedre tilgjengelighet, optimalisert papirkvalitet, forbedrede tjenester for trykkegenskaper samt ulike alternativer for leveringsservice. – Våre undersøkelser viser at kundene ønsker papirleverandører som satser mer på effektiviteten i leveranse og prosess. Kundenes viktigste behov er hastighet, fleksible produksjonsløsninger, konsekvent kvalitet og effektivitet gjennom trykkprosessen. Galerie fokuserer på å dekke disse behovene og innebærer betydelige fordeler for kunden, sier Gregory Gettinger, Executive Vice President for M-reals forretningsområde Publishing. M-real har med dette programmet forenklet kundenes valgmuligheter gjennom reduksjon av antall overlappende produkter i Galerie-sortimentet, og har utvidet tilgjengeligheten gjennom flere produksjonssykluser. Dessuten er sortimentet av bestrøket trykkpapir effektivisert gjennom et bredt utvalg av gloss-produkter, Galerie Lite, Brite og Fine samt det nye Galerie Silk. Selskapet lanserer også tjenester som inkluderer rådgivning ved fargehåndtering og effektivitet i trykkprosessen.

Les videre

Printing av butikkskilt på den produktive måten

KODAK ASCEND Digitalpresse: Bringer større hastighet og produksjonsevner til butikkskilt.
Salesman Checking Food Inventory In Store

Horizon: Fra ett eksemplar til millionopplag

Etterbehandlingsleverandøren Horizon har sine bestselgende maskiner for mindre produksjoner. Men i dag er det de virkelig store systemene som står for størstedelen av salget. Vi intervjuer Paul Jakobson, daglig leder i Horizon i Norden, om årets kommende produktslipp, investeringen i Skandinavia og hvilken retning produsenten tar.
JakobsonPaul-610A1171-scaled

Årsmøtet i Grafisk Bransjeforening Øst besøker BK Grafisk

Grafisk bransjeforening Øst inviterer til årsmøte og seminar, 26. mars, i lokalene til BK Grafisk i Sandefjord. Temaet for fagprogrammet er tjenesteinnovasjon, og det blir presentasjon av BK og omvisning. 
grafisk_oest

CopyCat går superwide med Ricoh

CopyCat har valgt Ricoh Norge som leverandør for sin videre satsing mot storformatmarkedet. Denne nye superwide hybrid printeren vil bli installert i de nye produksjonslokalene som nå ferdigstilles på Billingstad i Asker. Løsningen vil være klar og i operativ drift allerede i slutten av denne måneden.
copycat

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324