M-real endrer tilbudet

PUBLISERT: 6 desember 2007
OPPDATERT: 6 desember

Etter en kundeundersøkelse utført av M-real Publishing, der de har gjennomgått hele sitt produkt- og tjenestetilbud, lanserer selskapet nå sitt nye kundeprogram Galerie. Tilbudet lanseres i januar og inkluderer enklere produktvalg, bedre tilgjengelighet, optimalisert papirkvalitet, forbedrede tjenester for trykkegenskaper samt ulike alternativer for leveringsservice. – Våre undersøkelser viser at kundene ønsker papirleverandører som satser mer på effektiviteten i leveranse og prosess. Kundenes viktigste behov er hastighet, fleksible produksjonsløsninger, konsekvent kvalitet og effektivitet gjennom trykkprosessen. Galerie fokuserer på å dekke disse behovene og innebærer betydelige fordeler for kunden, sier Gregory Gettinger, Executive Vice President for M-reals forretningsområde Publishing. M-real har med dette programmet forenklet kundenes valgmuligheter gjennom reduksjon av antall overlappende produkter i Galerie-sortimentet, og har utvidet tilgjengeligheten gjennom flere produksjonssykluser. Dessuten er sortimentet av bestrøket trykkpapir effektivisert gjennom et bredt utvalg av gloss-produkter, Galerie Lite, Brite og Fine samt det nye Galerie Silk. Selskapet lanserer også tjenester som inkluderer rådgivning ved fargehåndtering og effektivitet i trykkprosessen.

Les videre

Printing av butikkskilt på den produktive måten

KODAK ASCEND Digitalpresse: Bringer større hastighet og produksjonsevner til butikkskilt.
Salesman Checking Food Inventory In Store

Horizon: Fra ett eksemplar til millionopplag

Etterbehandlingsleverandøren Horizon har sine bestselgende maskiner for mindre produksjoner. Men i dag er det de virkelig store systemene som står for størstedelen av salget. Vi intervjuer Paul Jakobson, daglig leder i Horizon i Norden, om årets kommende produktslipp, investeringen i Skandinavia og hvilken retning produsenten tar.
JakobsonPaul-610A1171-scaled

Årsmøtet i Grafisk Bransjeforening Øst besøker BK Grafisk

Grafisk bransjeforening Øst inviterer til årsmøte og seminar, 26. mars, i lokalene til BK Grafisk i Sandefjord. Temaet for fagprogrammet er tjenesteinnovasjon, og det blir presentasjon av BK og omvisning. 
grafisk_oest

CopyCat går superwide med Ricoh

CopyCat har valgt Ricoh Norge som leverandør for sin videre satsing mot storformatmarkedet. Denne nye superwide hybrid printeren vil bli installert i de nye produksjonslokalene som nå ferdigstilles på Billingstad i Asker. Løsningen vil være klar og i operativ drift allerede i slutten av denne måneden.
copycat

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01