Flere aviser blir digitale

PUBLISERT: 17 oktober 2008
OPPDATERT: 17 oktober

n430032-tidningar-blir-digitala_web.jpg

Stadig flere aviser blir tilgjengelig i elektronisk format. Sist ute i rekken av aviser som er tilgjengelig for Amazons elektroniske bok Kindle, er nå Financial Times og Times. Samarbeidet innebærer at elektroniske og automatisk oppdaterte versjoner av papirutgavene også vil finnes tilgjengelig via Kindle. Fra tidligere finnes aviser som New York Times, Wall Street Journal, Le Monde og Irish Times tilgjengelig i samme kanal. Tidligere i år lanserte US Tribune Co et magasin spesialdesignet for e-lesere.

Les videre

Mer om HP og Xerox

I august og september ble det ført diskrete samtaler mellom ledelsen i HP og Xerox. Xerox har fått penger i kassen etter å ha solgt sin asiatiske virksomhet til Fujifilm. De pengene skulle nå brukes til å kjøpe HP.
unadjustednonraw-thumb-1c24

Halden Arbeiderblad mimrer

halden_arbeiderblad

Emballasjeforeningens nye nettsider

Sign og Print retter

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2