Avisannonser som smaker

PUBLISERT: 1 februar 2010
OPPDATERT: 1 februar

n45037 - tastensave_web

Annonsemarkedet er på fallende front for avisene, men det mangler ikke på kreativitet for å skape nye markeder. Nå har US Ink og selskapet First Flavor utviklet en slags postit-lapp med smak. Målet er å tilby avisannonsører en måte å markedsføre nye smaker på mat og drikke. Produktet med navnet Taste ‘n Save er basert på First Flavors spiselige film Peel’ n Taste. Den kan altså både smakes på og spises opp om man liker smaken. – Vi er overbevist om at Taste ‘n Save kan bety et gjennombrudd i avisreklame, tror Michael J. Dodd, direktør i US Ink.

Les videre

Mer om HP og Xerox

I august og september ble det ført diskrete samtaler mellom ledelsen i HP og Xerox. Xerox har fått penger i kassen etter å ha solgt sin asiatiske virksomhet til Fujifilm. De pengene skulle nå brukes til å kjøpe HP.
unadjustednonraw-thumb-1c24

Halden Arbeiderblad mimrer

halden_arbeiderblad

Emballasjeforeningens nye nettsider

Sign og Print retter

Siste nytt

Etikettmarkedet falt 25 prosent

Etter korona, hvor etikettmarkedet eksploderte, var fallet på 25,8 % i 2023 (ifølge FINAT) kanskje å forvente. Likevel beskriver Claus Søndergaard, fra UPM Raflatac, det som et tøft år, men sier samtidig at forventningene til 2024 er positive.
Claus_UPMRaflatac

Utgir unikt verktøy for visualisering av foliedesign

Zeno lanseres nå i Norge. Et verktøy som vil hjelpe til å visualisere kundenes drømmer i 3D og forkorte salgsprosessen.
Zeno kollage

Arbeidshester og neonutskrifter hos SwissQprint

Planskriveren Kudu og rulleprinteren Karibu skal sammen med iøynefallende neontrykk trekke til seg blikkene på Swissqprints stand under Fespa.
SQP-trade-fair-1024x683

Rådgivning og kreativitet skal ta Wera inn i fremtiden

Wera i Porsgrunn har de siste 20 årene utviklet seg fra et rendyrket trykkeri til et "360 graders kommunikasjonshus". Med Dag Brekke-Rasmussen tilbake ved roret er siktet nå stilt inn mot å utvikle det konseptet enda mer.
Wera Dag