Avisannonser som smaker

n45037 - tastensave_web

Annonsemarkedet er på fallende front for avisene, men det mangler ikke på kreativitet for å skape nye markeder. Nå har US Ink og selskapet First Flavor utviklet en slags postit-lapp med smak. Målet er å tilby avisannonsører en måte å markedsføre nye smaker på mat og drikke. Produktet med navnet Taste ‘n Save er basert på First Flavors spiselige film Peel’ n Taste. Den kan altså både smakes på og spises opp om man liker smaken. – Vi er overbevist om at Taste ‘n Save kan bety et gjennombrudd i avisreklame, tror Michael J. Dodd, direktør i US Ink.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


En stor del blir igjen hos Skipnes

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder / Skipnes

Skipnes Holding har solgt etikettdelen till Ettiketto. Men den tradisjonelle grafiske produksjonen, i Skipnes Kommunikasjon, blir igjen hos de gamle eierne og planlegges å vokse personalmessig med 25 prosent når Trondheimsfirmaet flytter inn i helt nybygde lokaler til sommeren.

Publisert av: